FOD gevonden, origine onbekend, wie weet wat het is?

Flep1980sim

New member
Hallo allemaal,

Vandaag hebben wij het volgende gevonden, alleen de herkomst is ons onbekend.
Kan iemand ons vertellen wat het betreffende onderdeel is of wat het zou kunnen zijn?

Greetz..
 

Attachments

  • foto.jpg
    foto.jpg
    7.5 KB · Views: 0
Wat voor een materiaal is het, ziet er uit als beschermhoekjes van een container of de een of andere verpakking.

Aha, dit is een nieuwe versie van "raadplaatjes"......
 
Last edited:
Heb geen idee wat het is, maar zet het eens op marktplaats.
Wie weet wat er gebeurd.
 
Ah, kijk aan, dan kloppen onze vermoedens toch.

Blijkbaar kunnen ze met een harde landing los schieten.
Maar ja, beter voorkomen dan genezen.

Thanks for the support!
 
zijn dat niet de jettison klamps van de chemicaltrailspraypipes die afgeworpen worden vlak voor spraytracking?
 
Ik kan er nu over praten, omdat ik een nieuwe identiteit heb gekregen, maar toen ik vroeger voor Chemie Pack werkte heb ik met mijn vliegtuig voorzien van chemicaltrailspraypipes nog Poereloerie hoog in de atmosfeer geloost.
Ik heb nog wel een setje zwaar met Poereloerie vervuilde jettison clamps liggen voor de geinteresseerde
 
Om dan nog maar niet te spreken van al die "Boe-Boe-Poeder" die hoog in de atmosfeer gekomen is in de jaren '75-'77.... Goed dat de Russen ons daar op attent maakten, want 'het westen' deed nog geen onderzoek in stratosfeer.
Dat is nu gelukkig wel anders.

Het schijnt dat dit goedje trouwens deels de oorzaak is van de recente aardbeving op 7 km diepte net over de grens. Maar niemand legt link naar de aardbeving in Baarle-Nassau...waarbij zelfs de stadswallen het moesten ontgelden.

Gelukkig was dat voor of na mijn tijd, maar zeker niet tijdens mijn tijd.
 
heeft iemand het nieuwe handboek al? mogen we al met de nieuwe sprayswirlers werken? zal een hoop ge-etter schelen met de jettisonclamps.

@Beluga:

the moon shines twice, come to papa
 
Jongens (en meisjes) hebben jullie die docudrama "The Crazies" gezien? Ik zou maar uitkijken met al dat geklep hier op internet.

http://www.thecrazies-movie.com/#/home

@ Inco: Zover ik weet van Obi Wan zijn pas vier of zes toestellen met de nieuwe 833sprayswirlers uitgerust. Kunnen we eind dit jaar boven Fl195 met max radius flow rate de benelux bedekken. Hopelijk heeft België dan eindelijk weer een regering......
 
I want you to listen to me. I'm going to say this again: I did not have sexual relations with that woman, Miss Lewinsky. I never told anybody to lie, not a single time; never. These allegations are false.
 
Spray-Fabrication-Products-from-Spraying-Systems-Co-207966-o.jpg


Wij hebben tegenwoordig dit spreadspray839 systeem in onze flaps ingebouwd zodat we tijdens mist op low level kunnen seeden.

Verheug me trouwens al op de 833spraywirlers, die komen de komende maand op de hele vloot.

De combinatie van de twee systemen, zou voor verminderde zichtbaarheid van de trails moeten zorgen.
 
Spray-Fabrication-Products-from-Spraying-Systems-Co-207966-o.jpg


Wij hebben tegenwoordig dit spreadspray839 systeem in onze flaps ingebouwd zodat we tijdens mist op low level kunnen seeden.

Verheug me trouwens al op de 833spraywirlers, die komen de komende maand op de hele vloot.

De combinatie van de twee systemen, zou voor verminderde zichtbaarheid van de trails moeten zorgen.

Misschien een vreemde vraag, maar heeft het misschien met de certificering volgens de European Arial Spraying Agency(EASA) Part-S dat de grote luchtvaart nu pas met 833SW wordt uitgerust?
 
Back
Top