Fly-In 18 september 2010 op EHVB

HansLab

New member
Aero Club Valkenburg FLY-IN
EHVB 18 september 2010

Alweer voor de tweede keer organiseert de ACV een Fly-In op EHVB.
Het doel van deze dag is om jou als collega vlieger, kennis te laten maken met onze vliegclub, en je enthousiast te maken voor de uitgebreide mogelijkheden van vliegveld Valkenburg en haar vliegende vloot.

Programma
  • Wij stellen het vliegveld Valkenburg EHVB en onze vloot beschikbaar voor collega vliegers.
  • Vliegers zijn welkom met een eigen toestel, of kunnen per auto komen om met onze toestellen mee te vliegen.
  • Je wordt opgewacht met een drankje, een filmpresentatie, een staticshow en een paar verrassingen. Voorts kun je kennis maken met, en al je vragen stellen aan de leden van onze club.

Runways
EHVB beschikt over betonnen taxibanen en 4 betonnen runways 05-23 (8000x148 ft.) en 16-34 (4920x148 ft.)

Vliegtuigen
Aero Club Valkenburg beschikt over een uitgebreide vloot van 5 toestellen:
  • 2 Grob 109A TMG
  • 1 Grob 109B TMG
  • 1 Diamond Super Dimona TMG
  • 1 Diamond Katana DA-20 SEP

Kosten
  • Het landingsgeld is vastgesteld op € 15,00
  • Tegen een minimale vergoeding van kosten vlieg je mee in één van onze toestellen, totale duur van de vlucht is ca. 30min
  • De catering biedt tegen een kleine vergoeding; frisdrank en broodjes, koffie, thee en koeken worden door de organisatie aangeboden

Inschrijven
  • Je vult het inschrijfformulier in op www.ac-valkenburg.nl/fly-in en verstuurt dit per e-mail. Daarna krijg je verdere instructies over de gang van zaken.
  • Inschrijven is verplicht, niet ingeschreven bezoekers kunnen helaas niet worden toegelaten.
  • PPR: vooraf bellen met ACV (gegevens volgen als je inschrijft)
  • Radio verplicht (ACV radio 123.375 Hz)
 
Ik wil me wel inschrijven maar de link werkt niet. Ook op de site van de club is nog niet zo snel een link te vinden.
Woehoe
 
Helemaal goed! Dit jaar ga ik er zelf ook vliegend bij zijn. Zijn er beperkingen in het aantal bezoekers? Ik meen dat het er vorig jaar maximaal 40 mochten zijn.

En net als Rataplan zie ik graag een nieuwe link voor de pagina van de fly-in.
 
Wij gaan komen hoor, mits er deze keer niemand door zijn gear heen zakt. :)
(ten overvloede, link werkt inderdaad niet...)
 
Wordt wel wat lastig als je gepland hebt het hele weekend op EHTX te verblijven... maar je hebt natuurlijk gelijk dat dat best te doen is als je niet 3 dagen op Texel wilt/planned te zijn.

Gewoon op Texel je tentje opzetten (achter de kist, zodat die eruit kan), en dan zaterdag even heen-en-weer hoppen. Is toch prima te doen? Is geen idiote afstand. In 3 uurtjes ben je zeker heen en weer, mèt koffie op Valkenburg. En je blijft er fit van als je voor je kopje koffie wat moet doen :D

en Ed en Mike maak je ook blij met die extra landing . . .
 
Weet iemand tot welke tijd is EHVB open voor de Fly-In?
Het staat namelijk niet op de site van de ACV.
Ik kan een kist reserveren van 17.00 - 19.00 LT waar ik graag mee naar EHVB wil vliegen.
 
EHVB Fly-In 18 september inschrijfsite werkt nu wel!!

EHVB Fly-In 18 september inschrijfsite werkt nu wel!!

De site om je in te schrijven voor de Fly-In werkt al een paar dagen. Neem de gelegenheid en vlieg op die enorme banen!!
Wellicht als je van EHTX afkomt (of op weg ernaartoe)?

Tot de 18e!!
 
Back
Top