Financieringsovereenkomst met bank, daarna problemen

FOLBERTS

Active member
Een aantal airworkers heeft zijn/ haar vliegopleiding afgerond, maar heeft helaas nog geen baan. Sommigen zijn hierdoor zelfs in de financiële problemen geraakt met alle gevolgen van dien.

Inmiddels weet een groot aantal airworkers dat folberts in zijn dagelijks leven advocaat is. In die hoedanigheid zou ik graag meer inzicht willen verkrijgen in hoe de financiering van je vliegopleiding tot stand is gekomen en hoe je bank jouw zaken heeft geregeld.

Ik ben op zoek naar airworkers die hun ervaringen op dit gebied met mij willen delen.

Stuur je ervaringen in een email naar info@olbertsadvocatuur.nl. Wil je eerst meer informatie hebben? Stuur me dan ook even een email!

Bedankt alvast!
folberts
 
Beste Folberts,
Ik waardeer je initiatief, maar moet helaas zeggen dat je als advocaat niet erg professioneel overkomt en vraag me serieus af of mensen jou die info sturen. Als ik je website zie, kom ik op een Joomla site uit die het laatst geupdate is in 2010 met de tekst "de website is binnenkort online".
Ook ben je erg summier met wat je wil gaan doen met die info.

Ik waardeer je initiatief en ben in de gelukkige situatie die genoemde financiële problemen als PPL-er niet heeft, maar moest toch even kwijt dat dit op mij een beetje overkomt als "Advocaat wil graag zakcentje bijverdienen".
Waarschijnlijk (hopelijk) zit ik er helemaal langs. In ieder geval succes met je initiatief.
 
Beste Folberts,
Ik waardeer je initiatief, maar moet helaas zeggen dat je als advocaat niet erg professioneel overkomt en vraag me serieus af of mensen jou die info sturen. Als ik je website zie, kom ik op een Joomla site uit die het laatst geupdate is in 2010 met de tekst "de website is binnenkort online".
Ook ben je erg summier met wat je wil gaan doen met die info.

Ik waardeer je initiatief en ben in de gelukkige situatie die genoemde financiële problemen als PPL-er niet heeft, maar moest toch even kwijt dat dit op mij een beetje overkomt als "Advocaat wil graag zakcentje bijverdienen".
Waarschijnlijk (hopelijk) zit ik er helemaal langs. In ieder geval succes met je initiatief.
Zo'n website kun je op 2 manieren zien:
- Inderdaad zoals jij het aangeeft.
- Of: De toko draait zo goed dat de extra promotie vanuit een website niet nodig is.

Verbazingwekkend komt de 2-de best vaak voor.......

Een gladjes ogende website, waar veel tijd ingestoken is, zonder dat dit voor de core business nuttig is, is eerder verdacht dan een pré: Dan heeft de site-eigenaar ruimschoots voldoende tijd en komen klanten dus niet vanzelf terug.

Een website waar weinig tijd/effort in gestoken wordt is of een dead-business of een business die zo druk is door alle vanzelf terugkerende klanten, dat de website er maar wat bijhangt.
 
I agree Dutch M, maar....
Volgens mij benaderd hij hier geen bekenden (al bestaande klanten) dus die willen weten wat voor vlees ze in de kuip hebben en dan gaat mijn POV iets meer op?
Mijn bericht is ook alleen maar bedoeld als opbouwende kritiek. Soms is het goed om eens door de ogen van iemand anders naar iets te kijken. Kan een wereld voor je open gaan; is voor mij ook wel eens verhelderend (geweest). Voor de rest wil ik zijn draadje nie teveel vervuilen.
 
In verdediging van F. Olberts...

De site www.vliegschulden.nl ziet er al beter uit ;-) Verder is een advocaat of ZZP'er niet gelijk een webprogrammeur, verwacht dan ook geen superwebsite van een startende ZZP'er tenzij het een ICT bedrijfje betreft.
Superwebsites kosten een hoop geld, en zoals Dutch M aangeeft is het volslagen logisch dat met een goede core-business, de website niet prio 1 heeft.

Verder kan ik alleen aangeven dat ik met deze collega-sportvlieger persoonlijk kennis heb gemaakt en hij oprecht op mij over is gekomen. Ja uiteraard wil hij, net als iedere Nederlander, ook gewoon zijn brood verdienen. Maar zijn kracht zit in de kennis van financiële producten en het reilen en zeilen binnen de financiële sector. Dat hij toevallig ook vlieger is en graag over zijn passie als advocaat praat en zijn expertise aanbiedt vind ik alleen maar mooi.
 
Beste allemaal,

Ik had de opmerkingen al voorbij zien komen, maar ik had, tot nu, niet de behoefte om daarop te reageren. Nu Learvlieg een en ander wat positiever benadert, toch nog een reactie van mijn kant.

Ik had de daarvoor gemaakte opmerkingen opbouwend gevonden als ze in een PM waren gestuurd. Daar is niet voor gekozen, maar iedereen zijn ding.

De vliegschulden website is niet perfect, wie weet komt er nog een versie 2. Het is echter lastig een balans te vinden over wat er speelt en wat in het belang is van mijn cliënten. Het laatste is voor mij absoluut het belangrijkste.

Voor de rest moet iedereen die meer dan € 150.000,- heeft geleend van een bank doen, wat hij/zij het beste vindt. Ik wens iedereen alle succes en, indien van toepassing, een baan als piloot!
 
Last edited:
@Folberts. Zag je op het RTL nieuws gisteren, ben benieuwd wat dit gaat worden. Succes ermee!
 
Back
Top