Filmpje: Vliegen in West-Afrika

RunningRabbit

New member
Hallo allemaal,

Zoals JPC een tijdje terug een schitterend filmpje op Airwork heeft gepost over zijn tijd in Afrika kan ik niet achterblijven!

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=8TBgXishXLY[/YOUTUBE]

Heb zelf bijna 2 jaar in Ghana, Mali, Nigera etc. Saab 340 gevlogen. Zelfs nog gelukt om een paar uurtjes op de Let410 te maken. Dit is een kleine greep uit de duizenden foto's en filmpjes die toen zijn gemaakt.

Hoop dat jullie em leuk vinden!

Groeten RR
 
Leuk om te zien, mooie ervaring lijkt me dit. Als ik zo vrij mag zijn om te vragen, hoe ben je daar terecht gekomen? Bedankt voor het delen anyway!

Cheerio R.C.
 
Thanks for sharing R.R.!

Heel wat anders dan het kleine groene kikkerlandje.

Ga je nog eens terug?
 
Toffe filmpjes RR, Ik heb dat filmpje nog van je linetraining bij VLM nu we toch bezig zijn;

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=2hqJrpF25C0[/YOUTUBE]


( Grapje :haha: )
 
Leuk om te zien, mooie ervaring lijkt me dit. Als ik zo vrij mag zijn om te vragen, hoe ben je daar terecht gekomen? Bedankt voor het delen anyway!

Cheerio R.C.

Beetje via via terecht gekomen. Het managment is Nederlands van dit Ghanese bedrijf! Dus na wat emailen en bellen kon ik er bezoek komen. Tijdje later vloog ik over de jungles en woestijn landen van Afrika!
Was idd een schitterende ervaring, heb een hoop gezien en meegemaakt en dat neem je voor altijd mee.

Toffe filmpjes RR, Ik heb dat filmpje nog van je linetraining bij VLM nu we toch bezig zijn;( Grapje :haha: )

Hahahaha :) Het is wel een gaaf filmpje, maar helaas helaas ben ik het niet. Is nog van voor mijn tijd ;)
 
Erg mooi filmpje zeg!! Wat een ervaring, dat vergeet je de rest van je leven niet meer.
Wat is dat eerste nummer van het eerste filmpje eigenlijk?

Mocht Youtube trouwens moeilijk doen over de muziek in je filmpje (ze verwijderen je filmpje gewoon) kan je m uploaden naar Vimeo (bedankt Flying_pizza_service voor de tip!).

Keep m coming!
 
Thanks JPC, kheb ook af en toe gezien dat youtube filmpjes er af haalt.
Maar als dat gebeurt dan gaan ze naar vimeo, bedankt voor de tip.

Nummer in het eerste liedje is 10 Million Slaves van Otis Taylor. Gaat hier wel om een speciale versie van de nieuwe film Public Enemies.
 
Back
Top