Filmpje: 747 race

Er zit een knop DOWNLOAD. Als je daar met rechts op klikt kun je kiezen voor : doel opslaan als...


Je kunt me ook een pm sturen met een email adres, dan mail ik het je even.

WS
 
Nee, in dit geval (->76'er) kan men ook direct rechtermuis-klik op de link maken, en in het menu dat dan verschijnt "doel opslaan als..." ("save target as...") uitkiezen.

De knop "download", die Windshear bedoeld, bevindt zich op de website van de link die Cb ons gaf, rechts onder het beeldschermpje waar de film komt. Op die link kan het filmpje NIET met rechtermuisklikken opgeslagen worden, maar alleen via de Download-knop.

De link van 76'er is inderdaad ff beter, en completer.

Greetz,

klaas.
 
Hoe paradoxaal.

Dit soort vliegtuig crash filmpjes kan ik niet genoeg zien :D
Prachtig.

Zolang het maar niet een 1:1 schaal wordt. Dan creeert het een rechtevenredig tegengesteld :confused: gevoel.

Nah, ja. Je begrijpt 't wel ;)

WS
 
Een andere manier van filmpjes opslaan is, voor mij althans,:

naar de C schijf, documents and settings, username, local settings, temporary internet files. Daar zie je alle zooi die je via intenet hebt gedownload. De bestanden die je zoekt, film, mp3 of afbeeldingen, kopiëer je of verplaats je naar een andere plaats en klaar is Klara.
 
Dat kan ook Kebab. Mee eens.
Maar dat is wel voor de wat gevorderde gebruiker.


Voordat sommigen gaan piepen dat je oplossing voor hen niet werkt even het volgende:
* Misschien zie je die mappen niet, omdat bij de mapopties niet staat aangevinkt dat de verborgen mappen getoond moeten worden.
* Of dat de geschiedenis op 0 dagen staat
* Of ze een automatische 'wipe-tool' aan staat die ter bescherming de cache leegt
* Of een beperte cache grootte is ingesteld, waardoor het niet wordt bewaard.

(Tip dus, voor degene die de oplossing van Kebab niet kunnen toepassen.)

Maar goed, ik zit dus alweer te lang achter de pc in plaats van in de cockpit :1855:

WS
 
Maar idd, ze zijn wel van toepassing. Voordeel is dat sommige documenten die een zgn beveiliging tegen opslaan hebben, (oudere versie pdf's) zo wel opgeslagen kunnen worden. Plus als je veel plaatjes hebt bekeken op airliners.net ( of elk andere willekeurige site), kan je deze in één keer opslaan.
 
Foto's van airlines idd ;-)

Nog een tip dan. Mocht iemand ooit op een site komen waar ze de rechtermuis hebben afgesloten omdat ze niet willen dat je de foto's download. Kies dan voor Bestand, Opslaan Als, Webpagina. Alle foto's worden dan in een los mapje op de pc gezet en ben je om de beveiliging heen. Easy as that. :grijns:

WS
 
Back
Top