FD

Nee man..Denver, Co was de last position rep
En als ie slim is ligt ie in zn nest
 
Jammer dat we al zo lang niet van hem gehoord hebben. Moeten we een pikant plaatjes topic beginnen of zo om hem uit de winterslaap te halen?
 
Maar t is nog steeds stil op t FD-front...heeft ie op Valentijns misschien toch een meissie geregeld? :grijns:

Trouwens misschien een ideetje om een topic met de lekkerste wallpapers te beginnen? jubbajubba
 
Dan mag jij nog even doorgaan Onassis! Vond de vorige namelijk erg geslaagd!:grijns:
 
Terwijl z'n enige wapenfeit dat door meerdere AW'ers bevestigd kan worden is dat ie werd afgewezen door een paar lelijke mokkels in het Dorint!:haha:
 
Joost.com heeft een constant on demand film kanaal voor Sports Illustrated:
http://www.joost.com/124000j/t/Sports-Illustrated-Swimsuit-On-Demand
Kan je de hele dag kijken, pauzeren, terugspoelen...

De laatste link was blijkbaar NSFW want ik kon hem (met filter) niet openen. Ik heb zo`n vermoeden dat (hoewel hij niet aanwezig is) FD hier een Topic start die de raadplaatjes nog wel eens in kan halen. :naund:

Wellicht dat FD hier wél warm van wordt?

30ab9uf.jpg
 
NSFW... moest effe goochelen wat dat nou weer was. Zou kunnen, je kan ook kijken of www.joost.com het doet (vanaf daar naar shows > Sexy > Models, 3 kanalen beschikbaar (1TM, Sport Ill., Ford Models).
 
Terwijl z'n enige wapenfeit dat door meerdere AW'ers bevestigd kan worden is dat ie werd afgewezen door een paar lelijke mokkels in het Dorint!:haha:
Perfect toch?
Ik word liever ook afgewezen door een paar lelijke. Lig ik niet wakker van.
Zolang de goeie maar niet nee zeggen :grijns:
 
Perfect toch?
Ik word liever ook afgewezen door een paar lelijke. Lig ik niet wakker van.
Zolang de goeie maar niet nee zeggen :grijns:

Mee eens, maar jammer i.i.g. dat het zo stil is rond FD. Bij hem waren ze misschien toch niet zo lelijk.
 
Back
Top