FD en de dames

F

Floortjah

Guest
Hey lui, ben nu in beek aan het kamers kijken, terwijl ik zelf vlak bij hoofddorp woon.. Is het nu definitief dat ze weg gaan of zijn het maar speculaties allemaal???
 
CAE is 100% zeker dat ze verhuizen, de NLS hangt er om. Ze gaan ongetwijfeld op den duur verhuizen maar je kunt ze natuurlijk ook vragen per wanneer dat is.

(een post hier zou natuurlijk dan handig zijn)
 
Zolang er geen concrete beslissing is gevallen wat betreft het oude Schreiner gebouw naast/bij CAE in Hoofddorp KAN er niet verhuisd worden.

Bovendien hebben de docenten in Beek aangegeven niet zomaar mee te verhuizen, wat wil zeggen dat de NLS vrijwel haar volledige "human capital" kwijt raakt! Dus zolang daar geen oplossing voor is ZAL er niet verhuisd worden!

Een kamer zoeken in Beek is voor alsnog dus vanzelfsprekend!
 
Bovendien hebben de docenten in Beek aangegeven niet zomaar mee te verhuizen, wat wil zeggen dat de NLS vrijwel haar volledige "human capital" kwijt raakt!

Helaas hebben de docenten het laatste woord niet. Beetje raar een afgelegen locatie houden voor de theorie terwijl NLS AMS alles kan bieden. Het kost alleen maar $$$$$.

Het nadeel van NLS/AMS is dat je soms marinelui in de klas hebt, heeee Wepz???
:rt:

Gr. E.
 
Floor,

Wat heb jij een mooie ogen zeg !!! net terug van Vegas, bijna 36 uur wakker, maar jouwn koppie maakt het helemaal goed!

FD
 
Uh-huh, ogen.. Die dames in je avatar heb je zeker ook vanwege hun mooie "ogen", FD! J/K :D
 
Net uit de APK komen rollen, en volgens de dokter nogsteeds 20/10 in de oogjes.. Genoeg om Floor diep in haar mooie, betoverende oogjes aan te kunnen kijken dus.

FD

:grijns:
 
Floor -

Niet half zo mooi als toen jij hier nog rond liep.

Waarom kom je volgende week niet langs.

Weet je... Er is zoveel veranderd hier dat het me een goed plan lijkt dat je volgende week langs komt, zodat ik je het een en ander kan laten zien. Verder is er een leuk restaurant (op de 45e) pas open gegaan in een gebouw naast me, kunnen we mooi tijdens een wijntje daar om ons heen kijken wat er allemaal wel niet bij is gekomen.

FD
 
Hhehe, vliegt Martinair alweer op Denver dan? Anders kan ik niet IPB en, wordt t beetje duur :)
 
BA vliegt van LHR naar DEN. ZED fares of ID90 of wat jullie hebben moet de truuk doen.

Och, op een dinee met mij valt geen prijskaartje te hangen Floor...
 
Die Flying Dutchman heeft ook echt niets anders te doen dan PBB dames aan te bieden te helpen dan wel uit te nodigen he. Eerst een dame (beetje erg jong) uit Houten en nu een andere dame uit Egmond. Moet toegeven, die foto helpt natuurlijk wel als iets voor elkaar wilt krijgen. Bij FD zit je dan zeker aan het goede adres. Maar FD, misschien moet jij het ticket naar Denver betalen. Het is het proberen waard.
 
Oorspronkelijk gepost door ocho gardena
Eerst een dame (beetje erg jong) uit Houten
Die ene van 15 die zich daarna nooit meer op Airwork heeft durven vertonen. Zegt ook genoeg! ;)
 
Inderdaad die dame die voor het record aantal posts in 3 dagen. Misschien heeft FD haar al in zijn macht. Investering in de toekomst zegmaar.
 
FD

Als je slim bent....ff dit aan Floortjah aanbieden:

Retourtje LHR DEN nu voor £ 230 in de aanbieding....kan je dr niet voor in NL laten staan he....

Floortjah..we horen het wel als ie je een ticket aanbied :)

RD:D
 
Back
Top