FBO Hotties

Die in Buena Vista is indd een erg leuk ding. Paar keer geweest. Clearwater, FL zit ik over een paar dagen. Weet je gelijk waar het aan ligt als ik een paar dagen geen tijd heb om onzin uit te kramen op airwork. :grijns:
 
Bij Bulter Baltimore (BWI) zat altijd een hele mooie meid maar dat is een hele tijd geleden.
Mss een idee om deze site ook in europa op te starten:)
 
Voor de site in Europa geef ik meteen die meid op die in Munchen achter de bar staat in die FBO en de meiden in Cannes...In Parijs, Le Bourget is het ook vaak goed toeven trouwens...

Meer suggesties?
 
Yeah right....die Exotic Flights meiden.... :1855: Too good to be true....helaas. Moet wel een fata morgana zijn....
 
wat doen jullie dan met die meisjes...? :1855:

of misschien begrijp ik dit topic wel helemaal verkeerd... ben niet voor niets geen man...
 
Oorspronkelijk gepost door prettyfly
wat doen jullie dan met die meisjes...? :1855:

of misschien begrijp ik dit topic wel helemaal verkeerd... ben niet voor niets geen man...


Helemaal niets. Gewoon naar kijken kan ook leuk zijn. Je mag overal op het menu kijken als je maar thuis komt eten.


"A pilot is a confused soul, who talks about women when he's flying and talks about flying when he's with women."
 
haha oke! Ik snap het denk ik wel... het is toch zo dat je soms wat afleiding zoekt zonder iets meer te willen omdat het misschien best eenzaam kan zijn...

gelukkig heb ik later zowiezo veel mannen op me heen :grijns:
 
He Jetblast,

Wacht maar tot je in Gabon, Port Gentile (FOOG) of tammarassat oid (DAAT) bent.

Of nog beter Rio of Sau Paulo

cu

VCC
 
omdat je het natuurlijk érrug leuk vond om sjacherijnig kijkende mensen te voorzien van eten en drinken met een grote glimlach op je gezicht....



:grijns:
 
Oorspronkelijk gepost door RayvanderHeij
Yo FD, geen wonder dat je hier zit :grijns:

Yo buddy! was ff lachen dat we biertje konden doen op Vegas ! is weer eens wat anders als een koffie in Amsterdam. Was lachen! Nu heb je het allemaal van dichtbij mogen zien :grijns:

Die ouwe schurk van een Eric is met een stewardessje een paar dagen naar Cancun gegaan, dus kon niet nog een keer naar LAS komen. Hij heeft overigens (een uur of 2 nadat jij ging pitten) zn 100 dollar aan de poker tafel terug weten te verdienen.. Rond 06:30 kwam ie met een brede grijns mij aan de onbijt tafel vergezellen. En 30 minuten later waren we vrolijk en happy aan het slapen. Bernie is gesignaleerd in een tieten bar ten westen van Vegas, en had geen zin om naar het Luxor te komen en Louis werd junnior sp**** en moest een red eye/ high speed naar Canada doen. Arme jongen. John probeerde nog van New York een lift te krijgen naar Vegas maar alle vluchten waren overvol en hij kon dus niet komen. En van Rocky hebben we al een maand niks gehoord, we hopen het beste.....

2 weken later had ik mn PC in Illinois (die nog even gepakt voordat ik de groeten zei tegen mn baas), en aangezien de meeste van de Denver bende van ellende ook vrij waren, spraken we af in een tent in Chicago.. Details kan ik niet online zetten, en de foto's zijn helaas ook 'PG 18' jammer dat je er niet bij was ! :grijns:

ons volgende event gaat in Zuid Florida plaatsvinden omdat Jeff heeft besloten het huwelijks bootje in te stappen.. Eerst stappen we met al onze buddies een heel ander bootje in, te weten het vrijgezellen bootje (open bar en hooters girls!) vrijdag a.s. vrijgezellen feest op de boot, zaterdag uitslapen, zondag huwelijk.. Je bent welkom!

Ik zwem de komende 3 maanden in de pool voor de Lear 35/45 dus ga me vervelen aan het strand tot die tijd... Misschien wat sleepvliegen, lijkt me wel grappig. Wil echter niet meer als 2 uur per dag werken, dus we zien wel hoe dat gaat uitpakken. Lijkt me wel wat om laag over het strand te vliegen, valt genoeg te zien op het moment maar het moet natuurlijk niet op werk gaan lijken. Initial gaat in Dallas plaatsvinden over een maand of 3.

Hoor het wel als je weer komt langswaaien hier. Dat Amerikaanse meisje die we naast die vreet tent tegenkwamen (voordat ik er met die 2 canadese meiden vandoor ging) valt me nogsteeds lastig. Oh well. Had nog geen vegas telefoonnummers anyway in mn telefoon...

Beetje jammer, eenmaal terug thuis gekomen, als je vriendin je telefoon opneemt als er een 'strange b*tch from Vegas' aan de lijn hangt als je onder de douche staat.... Geintje heeft me 2 dagen op de bank slapen gekost.

FD
 
Last edited:
Back
Top