FAA theorie in Europa

Urfali_63

New member
Hallo allemaal,


Een vraagje ben een tijdje bezig met mijn PPL en wil het via de FAA manier doen , mijn vraag is kan ik het PPL theorie examen Parijs doen zonder ingeschreven te zijn bij een vliegschool in de states.( wel TSA en Fingerprints schijnt ook in Parijs te kunnen)

En heeft iemand de web adres van de instelling in Parijs waar deze examen te doen is.....


Alvast Bedankt.............
 
Fingerprints kan bij FlightSafety in Paris, maar nadat je helemaal gescreend bent en instructies daarvoor hebt ontvangen van de TSA.

Geen idee of je theorie los daarvan kan doen. Lijkt me dat je een certificaat wilt van de FAA, en wellicht dat je dan ook al moet zijn gescreend.

Screening: https://www.flightschoolcandidates.gov/

300 dollar armer en goedgekeurd kan je beginnen met je vlieglessen aan een FAA approved school.
 
Nee je moet je aanmelden bij een school voordat je theorie kunt gaan doen.
Van je instructeur krijg je een "verklaring" dat je klaar bent voor het examen en dan moet je hebben en laten zien voor je examen mag doen.

Daarnaast; als je zakt moet je instructeur ervoor tekenen (op de examen uitslag) dat je extra lessen hebt gehad en je weer examen kunt gaan doen.

Voordeel is wel dat je, in tegenstelling tot hier in Nederland, je niet naar "school" hoeft voor grondschool. In Nederland moet je minimaal 85% (of zoiets) aanwezig zijn bij de lessen.

Mijn advies in deze; of ga hier lessen bij een FAA bevoegd instructeur (stuur me een pm als je advies wilt hierover) of sluit je aan bij een school in de US.

Groet
Katanahammer
 
En uiteraard kan je pas fingerprints doen als je bij een school bent aangemeld...
De school (of instructeur) moet je ook aanmelden bij de TSA en na wat cross checks krijg je dan fingerprints instructies die je ook weer mee moet nemen...
 
Je kunt het evt. zonder school doen, op 2 manieren:

1. Zelfstudie cursus (Bijv. King School)

2. Groundtraining door instructor

Uiteindelijk is waar een testcenter naar zal kijken de endorsement van een
Instructeur. Ik zal hem hier even plaatsen.

Aeronautical knowledge test: sections 61.35(a)(1), 61.103(d), and 61.105.:

I certify that (First name, MI, Last name) has received the required training in accordance with section 61.105. I have determined he/she is prepared for the (name the knowledge test).
/s/ [date] J. J. Jones 987654321CFI Exp. 12-31-05


Hope this helps en anders PM je maar.

Waar ga je je PPL praktijk doen trouwens?

Grtz, VanFan
 
FAA written tests kunnen ook in Duitsland in Egelsbach

http://www.n-flight.com/

Zij hebben FAA gecertificeerde instructeurs die je een aftekening kunnen geven.
Je hoeft niet bij een school ingeschreven te staan voor je schriftelijk..:grijns:
 
Back
Top