FAA Examinator in Nederland

N2024

Active member
Omdat ik over dit onderwerp wat PM`etjes kreeg zet ik het maar gewoon op Airwork. In September as. worden er op EHMZ FAA examens PPL afgelegd. Zowel de kisthuur als de examinator worden geregeld door Richard van As. Zijn telefoon nummer is 0113-612610. Zelf heb ik een paar jaar terug ook mijn FAA examen zo op EHMZ gedaan en het was toen goed te betalen (de kosten van de ticket van de examinator hebben we toen met z`n allen gedeeld, zodoende was het wel te doen). Richard regelt dit trouwens regelmatig (volgens mij elk jaar).

Eventueel heeft Richard ook een instructeur (een Airworker) maar volgens mij zit die nu in het buitenland. Als iemand een goede FAA instructeur zoekt: Leo de Bruin uit den Haag. Tel: 06-55888747.
 
Tja, wie zou dat nou zijn? :rt:

Het wordt zo langzamerhand wat drukker, maar heb inderdaad het
probleem nog zo nu en dan naar Afrika te moeten.
Maar ja wat is leuker dan "making holes in the air!"

Laatste info: examinatrice(!) komt van 9-14 september.
Het is voor haar een primeur ze heeft het overgenomen
van de vorige FAA-examinator die helaas is overleden. :(
Die heb jij dan zeker nog gekend, N2024

Ik kom zelf 14 september weer in Nederland aan 's ochtends
de dag dat de FAA-examiner vertrekt, hoop nog even de hand te kunnen
schudden op Schiphol.

BTW Leo is inderdaad (ook) warm aan te bevelen vooral R'dam e.o.
Was mijn instructeur ook vroeger toen ik nog klein was! :)
Heb veel van hem mogen leren! Ook geweldige groundschool! :biertje:

Grtz, VF
 
Beste VanFan. Al Fitzgerald is inderdaad op 21 juni overleden. Op 9 september wordt hij op EHMZ uitgestrooid. Wel tragisch, ik vond het een hele toffe kerel. Dat hij me daarnaast mijn brevet heeft bezorgd maakte hem nog iets toffer natuurlijk.

Vanmorgen heb ik jou nog even gezien op Arnemuiden. Ben snel vertrokken, ik hoop niet dat je dat onbeleefd vond. Mijn zoontje had in het vliegtuig nogal overgegeven, dus ik wilde hem graag snel omkleden. Het was erg nogal erg bumpy boven. We waren even naar Seppe geweest, maar bij Woensdrecht ging het nogal tekeer. Kom je nog eens om de koffie met je vrouw? Ik woon op nr. 14 (het witte huis). Veel succes trouwens met je verhuizing en weer welkom in Nederland!
 
Ondertussen heb ikde mevrouw gesproken die de FAA examens aflegt in Europa. Dit is mevrouw Gudi Davis uit Florida. Ze komt voortaan op regelmatige basis langs om hier examens af te leggen. Blijkt dat er ook nogal wat Cirrus vliegers IFR ratings e.d. bij haar willen halen. Ze heeft ook een website www.crystalaerogroup.com.
 
Back
Top