EZY naar BRU? Zou het dan toch gebeuren?

Nieuws is pas wat waard als de kisten er staan. En dat zal sowieso niet voor 2009 zijn.... En tegen die tijd kan het (net zoals nu overigens) overal zijn.
 
Het maakt weinig meer uit waar een nieuwe base komt als er, net als LYS en CDG, geen piloten worden gebased. Ik hoorde trouwens een roumor over een 'gateway' vanaf Amsterdam, m.a.w. dat je in de toekomst vanaf Amsterdam aan het begin van de week mag positionen naar een willekeurige base. Any truth to this?
 
Wat ik heb gehoord is dat Brussel niet in het rijtje van nieuwe bases staat voor volgend jaar. Verder gaan er weer meer nightstops en 'W' patterns komen en wordt er gekeken naar manieren om piloten flexibeler in te zetten binnen (misschien dat een gateway hieronder valt?).
 
Ik zou komend jaar best wel even baseless willen zijn. Melden op dag één om 7:00 op AMS, 5 dagen gooi en smijtwerk en dan om 22:00 op dag 5 weer afmelden op AMS. Geen commute, geen twee huizen, positioning in baas zijn tijd, mwah, de voordelen van Fraction maar dan in een bus. Kan rotter.

/*kijkt met een schuin oog naar zijn vers uitgeprinte voorbeeld MXP contract/*

Aan de andere kant, Lago Maggiore heeft ook wel wat...
 
Back
Top