Ezy BRS

Onze Nederlandse kranten worden wel weggekaapt door easyjet lui, probeerde gisteren een telegraafje bij de blauwe dames te krijgen. Krijg ik te horen dat er net eentje me voor is geweest van easy. Uiteindelijk wel een meegekregen:p: Zou leuk zijn om met meer mensen in Bristol in contact te komen, er komen meer Nederlanders deze kant op. Spreek je zondag weer Para

PS ´99
 
Hallo gasten,

ik heb al eeuwen niet meer op dit bulletinboard gezeten, zo lang dat ik me weer overnieuw moest registreren. Ik zit sinds Juli in BRS en ja, ik ga ook wel eens een krantje halen bij die blauwe bak (misschien was ik je wel voor laatst PS'99). Lijkt me leuk om hier eens wat meer mensen te ontmoeten die dezelfde taal spreken.

cheerio!!

BOP
 
Misschien kom ik op temp basing ff langs in BRS als jullie lucky bastards de airbus conversie hebben, kom ik de ouwe geit ff vliegen.
Laat het nog wel weten wanneer de kogel door de kerk is.
Latuurrrr
 
Heb ong elke twee week wel een nachtstop in BRS!
Dan zit ik altijd in dat waardeloze hotel aan de main road van het centrum naar het vliegveld ik geloof dat het de country lodge ofzoiets heet!

:biertje: :biertje:
 
Heb ong elke twee week wel een nachtstop in BRS!
Dan zit ik altijd in dat waardeloze hotel aan de main road van het centrum naar het vliegveld ik geloof dat het de country lodge ofzoiets heet!

:biertje: :biertje:
 
Back
Top