Even toch iets HEEL belangrijks!

Goed te horen dat je ze gevonden hebt,
Mocht je er nog nodig hebben komende maand dan hoor ik het wel.
 
@ FlightCadet haha heel strakke opmerking ;) vlieg je eigenlijk in het zuiden van het land of net over de grens?

Vlak over de grens, Zwartberg ;) Wil wel een keer bakkie komen doen, ik werk namelijk in Beek/Maastricht-Aachen Airport in het lelijkste gebouw wat naast de A2 te vinden is ;).

'Puun' is OK overigens Onassis. Goedgekeurd :p
 
Heren,

Word het dan niet echt eens een keer tijd voor een Airwork borrel in Bischop Stortford? Dan kan iedereen een paar kilo van die stokken meenemen in de handbagage voor Overload en Onassis en eventueel andere liefhebbers.

Ik heb helaas in de komende weken geen tijd, zou anders graag even een keer op en neer gaan, met Asperges heen en met koppijn terug :)

Groeten

:radar: André :radar:

Dinsdag voetbal kijken hier?
 
Vlak over de grens, Zwartberg ;) Wil wel een keer bakkie komen doen, ik werk namelijk in Beek/Maastricht-Aachen Airport in het lelijkste gebouw wat naast de A2 te vinden is ;).

'Puun' is OK overigens Onassis. Goedgekeurd :p

Eurocontrol? :D
 
IK heb nog wel interesse in een paar dozen kroketter, bitterballen, frikandellen en kaassoufle's.

Laat maar horen, dan kijk ik of het in mijn baggage past ;). Zondagavond kom ik weer vanuit NL naar LHR weet niet of dat een optie is.. Ik hoor het wel.

Ik werk namelijk in Beek/Maastricht-Aachen Airport in het lelijkste gebouw wat naast de A2 te vinden is ;).
Die grasmaaierverkoopwinkel ;)?
 
Ik heb net besloten om morgen zelf naar nederland te gaan dus ik kan zelf wel iets meenemen qua snacks. Maaaaar bedankt. Waar vlieg jij ergens?
 
Hey P-koning! Je kan wat lekkere van dobbes voor me meenemen (niet de kalfs maar de echte rundvlees)! En wat balletjes voor bij de pils...in ruil daarvoor beantwoord ik je SOP-vraagjes...is een goeie deal aangezien je daar toch riant betaald krijgt :D:D
 
Back
Top