Even toch iets HEEL belangrijks!

O

Onassis

Guest
...maar dan van culinaire aard dan

WIE KAN ARME HOLLANDERS ASAP AAN LEKKERE DIKKE NEERLANDSCHE ASPERGES HELPEN?? (kilootje of 2 de man....)

Dank u
 
tja, maar daar gaat t dus niet om....ben je zeker nooit in Limboland geweest?

Mot van die dikke witte
 
Haha! Ja maar had toch wel stiekem even je advies opgevolgd en net even voor een klein kapitaal aan hagelslag ingeslagen! ;-)
Thanks...
 
Als je vanaf NRN richting Limboland rijdt, kom je binnen 10 minuten wel een boer tegen met bordje SPARGEL/ASPERGES ;) Was er gisteren nog:D
 
Ben volgende week heel misschien dag of 2 in Maastricht, daarna ben ik gewoon weer in OXF, je kunt ze evt ook op LHR ophalen mocht ik naar Nederland besluiten te gaan.
 
Als je vanaf NRN richting Limboland rijdt, kom je binnen 10 minuten wel een boer tegen met bordje SPARGEL/ASPERGES ;) Was er gisteren nog:D

Kijk als ik er langs zou rijden dan zou ik de vraag niet stellen :yeehaa:

Hey Naud, ik heb t er wel voor over....dat is, voor meer dan een kilo van die lekkere dikke dan....kom je niet langs STN? Ik regel je wel een stafftravel EIN-STN voor je...moet je wel vanaf STN in OXF zien te komen...

Heb de ham en eieren al klaarliggen! Of zit er iemand in Limboland (Meeeeestrich??)...in een envelop? Betaal er grif voor!
 
En asperges uit Oirschot? Ze zijn onwijs lekker, dik en zo'n Eur 6 per kg. Heb je connecties in EIN? Kan ik ze ergens afgeven? Wil je best helpen, kleine moeite..
 
Wat is de shelf-life van die dingen? Kun je ook opsturen per TNT is niet zo duur hoor.
Kom op, welke ondernemende airworker gaat hier een handeltje beginnen voor food desperate expats!
:nicethread:
 
En asperges uit Oirschot? Ze zijn onwijs lekker, dik en zo'n Eur 6 per kg. Heb je connecties in EIN? Kan ik ze ergens afgeven? Wil je best helpen, kleine moeite..

Heb de militairen in EIN destijds een lading RYR-kalenders verkocht waar ze heel erg blij mee waren, maar heb helaas geen namen, dus dat gaat niet werken. :)

Oirschot is prima! Welke asperges dan ook, ten zuiden van de grote rivieren weten ze tenminste wat lekker is...
Betaal je 9 Euro de kilo EN ik betaal je verpakkings-en verzendkosten! Je kan de load voor Overload :))) in hetzelfde pakket stoppen, dus kilootje of 6?
Als iemand uit ons UK-durp meeleest (jij in de buurt LOKO?) en ook wil, kan t allemaal bij elkaar...1 moeite...

Top Lucky!
 
Opsturen zal niet zo makkelijk zijn, je moet die dingen een beetje vochtig vervoeren en vooral op de goede (koelkast) temperatuur houden.
Ze zijn overigens weer heerlijk dit jaar.
groet,

Leon.
 
Sorry, even geen tijd gehad om dit topic te checken. Was het eigenlijk een beetje vergeten, maar Onassis, check de PM!

Kom op, welke ondernemende airworker gaat hier een handeltje beginnen voor food desperate expats!
:nicethread:

Een handel gaat het niet worden, maar ik wil ze best meenemen. Ben 24 Mei op LHR vanuit Nederland dus kan er best wat meenemen ;) Vorige keer ook al frikandellen meegenomen haha.
 
Ok, laat maar weten via PM hoe of wat. Kan ze ophalen in Oirschot en eventueel ervoor zorgen dat ze op EIN komen of opsturen in een natte theedoek..
Wil ze eventueel zelfs komen brengen, als iemand gratis ticket regelt vanaf EIN en terug..
Begrijp het helemaal dat je desperate bent voor asperges... Ze zijn echt heerlijk nu...
 
Of zit er iemand in Limboland (Meeeeestrich??)...in een envelop?
Ben zelf niet zo te porren voor asperges, maar als Limbo'er terugkomend op de uitspraak in Maastricht zou ik eerder zeggen: Mestreeeeeech.

Want: Mestreeech is neit breid maar laaaaaaaank ;)
 
@ FlightCadet haha heel strakke opmerking ;) vlieg je eigenlijk in het zuiden van het land of net over de grens?
 
Heren,

Word het dan niet echt eens een keer tijd voor een Airwork borrel in Bischop Stortford? Dan kan iedereen een paar kilo van die stokken meenemen in de handbagage voor Overload en Onassis en eventueel andere liefhebbers.

Ik heb helaas in de komende weken geen tijd, zou anders graag even een keer op en neer gaan, met Asperges heen en met koppijn terug :)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Ben zelf niet zo te porren voor asperges, maar als Limbo'er terugkomend op de uitspraak in Maastricht zou ik eerder zeggen: Mestreeeeeech.

Want: Mestreeech is neit breid maar laaaaaaaank ;)

puun voor jou ;-)
 
"Asperge-gate" nadert voltooiing en ik ben straks -al is het maar voor kort natuurlijk- trotse bezitter van 4 kilo echte zuid-nederlandsche rakkers!

Wat een feest!

Voornamelijk te danken aan LuckyXL! Chapeau!
 
Back
Top