Erik de Vlieger is terug....

Boss du Manche

New member
Zakenman Erik de Vlieger heeft een groot deel van zijn eigen strafdossier op internet openbaar gemaakt. Het is eerste keer dat een verdachte een deel van zijn strafdossier openbaar maakt nog voor zijn berechting, stelt de Telegraaf, dat de stukken online heeft staan.

De Vlieger wordt verdacht van afpersing en bedreiging, en moet nog terecht staan. Door de stukken op internet te publiceren wil hij laten zien dat hij ten onrechte door het Openbaar ministerie wordt verdacht. "Justitie heeft geen zaak en dat moet nu maar eens duidelijk zijn", zegt De Vlieger. Hij openbaart zijn dossier in de hoop dat "het controlemechanisme van de democratie werkt" en er een enquête zal komen naar zijn zaak.


Bron

Heb hem bij NOVA gezien. Hij was erg strijdvaardig.

Helaas zei hij niets over zijn Persona non Grata in Frankrijk vanwege AirLib en zijn vermeende cocaine-gebruik.

Had het idee dat Willem Lust een vriendje van hem was/is en deze hem een platform gaf om weer tegemoet te komen aan zijn geldingsdrang. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.
 
Als dit alles is wat het OM naar voren kan brengen is het buiten alle proporties natuurlijk. Dit is ongeacht zijn handelswijze in het zaken doen, maar natuurlijk is niet alles, tot dusver, gepubliceerd.
Aan de andere kant is het ook weer apart dat je alles kwijt raakt, in 1 1/2 maand, door een relatief kleine zaak. :rolleyes:
 
Erik van Gogh

Erik van Gogh

Wie geeft de beste man een Teleac cursus "kreatief met vingerverf"?

Therapie zal het wel zijn.
 
Nu al 1000 mensen die hun baan hebben verloren! Volgens mij droomt Erik nog steeds... Zou denken dat hij zijn vrije tijd had gebruikt voor wat zelf reflectie en het tellen van hoeveel personeel hij had....:rolleyes:
 
Inclusief de oude weblogs over Dutchbird etc. en zijn ergernissen over de berichtgeving op Airwork...
 
More of the Same

More of the Same

If nothing else Erik's insane rantings have a high entertainment value with a large amount of narcissism thrown in :D :D

It gives an insight into the twisted, nightmare world of Erik de Vlieger.

There's a conspiracy alright - it's Erik trying to hide the truth. :mad: :mad:

For the record:-

I stand behind every word I've posted about Erik.

__________________
ALWAYS be sure to fly a stable approach-it's the only stability you will find in this business.
 
Last edited:
Als je klikt op Pantryman's index en dan op Airwork, kom je bij de betreffende opmerkingen.
 
Deze is wel erg leuk :confused: :

Erik 24 nov 2004 12:06
Birdie ,ik snap je helemaal. Onzekerheid is een rotgegeven. Ook in jullie belang
moet alles zorgvuldig worden gedaan.Hier zeg ik niets mee maar realiseer aub dat
we er alles aan zullen doen. Troost jezelf dat er weinig mislukt om me heen.
Maar toch ?
 
Snap ook niet waarom wij nog aandacht moeten schenken aan deze persoon. Dat is allemaal verleden tijd en niet meer terug te draaien.
 
Voor mij persoonlijk ligt de reden in dezelfde klasse als waarom ik vandaag of morgen naar de nieuwe Jody Foster film 'Flightplan' ga.
Oh, en een vleugje vaderlandsliefde en nostalgie bla bla bla.
Oh, en ik lees ook graag Robert Ludlum.
Zo spannend.. ;)

disregard..

Gr..
 
Last edited:
Iemand zojuist buro misdaad gezien op TV?

Special over de Vlieger en de afpersingszaak. Puur staaltje van ontkennen, liegen, niet de waarheid vertellen, er omheen draaien, de onschuld spelen, naar anderen wijzen, opstandig, iedereen tegen hem, hoop scheldwoorden, spelletjes.
Totdat de verborgen camera het eea opnam. Daar viel hij, in zijn eigen valkuil, heel diep.

wellicht ergens op internet is dit programma nog te zien. Aan te raden
Zoals Erik de Vlieger hier zich profileert, zo zal hij op dezelfde manier zijn bedrijven gerund hebben. CHAOS.
 
Dat zag er inderdaad verwarrend uit, en dat is zacht uitgedrukt.

Het één ontkennen, het ander omdraaien. Ik hoop niet voor hem dat al dat gedraai en gekonkel uit angst komt, want dan zou ik zeggen dat hij behoorlijk in de shit zit.

Ik heb behoorlijk medelijden met zijn familie.

www.rtl.nl :volgende uitzending is 24-11 om 21:30 uur, RTL5, dit is denk ik geen herhaling maar ik meen dat er gezegd werd dat er meer zou volgen.
 
Back
Top