erg steile takeoff... waarom?

omdat het lache is als je met een lege kist vliegt!!!

Lekker snel hoog trekken die bak, niets leuker dan dat :D
 
Ok , ik reageer dan wel even serieus:

Die foto van die 330 staat volgens mij op zn kant en die Malaysia is zo te zien leeg.Waarom , vraagt u ?Misschien positioneert ie na een diversion of doen ze geen goede zaken ofzo.
Als jij je voorgeschreven en berekende V2 wil vliegen met een extreem lichte kist , dan moet je 'm alleen maar in je Flight Directors trekken et voila: een flinke pitch attitude is het gevolg..Het is lache ook ja:grijns:

En ja , wij zijn op ons werk allemaal dagelijks dronken , stoned , overbetaald , aartslui enz.
Beetje knorren-opmerking maar het zij je vergeven.
 
Misschien dat Airbus vliegers me kunnen corrigeren als ik ongelijk heb, maar een Airbus kun je toch niet zover doortrekken? Alpha floor protection toch?

En ja , wij zijn op ons werk allemaal dagelijks dronken , stoned , overbetaald , aartslui enz.

:biertje:
 
Ja die NWA is echt fake.

Ohw en de attitude van 777 is merkwaardig gezien de reactie op de post van Viper.

:biertje:
 
Daarom is het begin van het charterseizoen waarbij je één leg ferry hebt altijd het leukste :)

@ Beer: alpha floor komt pas als je bij een normale kist in de stickshaker komt. Als je leeg bent en je volgt de FD Bars ( V2 +10 tot 20 Kts) dan blijf je nog ruim boven de VLS (amber speed tape). Wel heb je een pitch up limitation. Uit mijn hoofd is die in flight 30 graden nose up.
 
@ Beer: alpha floor komt pas als je bij een normale kist in de stickshaker komt. Als je leeg bent en je volgt de FD Bars ( V2 +10 tot 20 Kts) dan blijf je nog ruim boven de VLS (amber speed tape). Wel heb je een pitch up limitation. Uit mijn hoofd is die in flight 30 graden nose up.

Duidelijk! Thanks RTO. ;)
 
Bij de A320 hebben wij standaard een ''packs off'' take off en één keer per maand moeten wij een TOGA take off maken. ;) Alles legitiem :D
 
Ohw en de attitude van 777 is merkwaardig gezien de reactie op de post van Viper.

:biertje:


777-200 wordt een beetje moe van al die grapjassen op dit forum. Vandaar mijn reactie. misschien niet helemaal juist, maar ik stel een vraag en daar komt nauwelijks een normaal antwoord op.
 
Ik denk dat Viper's antwoord serieuzer bedoeld was dan jij denkt...
Ferry flight, geen pax's, weinig gewicht, kun je een hoop leuke dingen doen. Ik denk dat Viper dat bedoelde. Misschien dat jouw "grapjassen" opmerking wel niet helemaal correct is...
 
Misschien is het volgende keer beter om eerst na te denken voordat je mensen die je proberen iets uit te leggen, voor "grapjassen" uitmaakt...
 
Misschien is het volgende keer beter om eerst na te denken voordat je mensen die je proberen iets uit te leggen, voor "grapjassen" uitmaakt...

als iemand zegt dat het ''leuk'' is om die bak snel om hoog te trekken, zie ik daar geen enkele vorm van uitleg in. Zeg dan dat dit word gedaan om iets te testen. En dat deze vorm van testen leuk is, dat kan ik wel begrijpen.
 
777-200 wordt een beetje moe van al die grapjassen op dit forum. Vandaar mijn reactie. misschien niet helemaal juist, maar ik stel een vraag en daar komt nauwelijks een normaal antwoord op.

Dat jij gaat bepalen of mensen met lijnervaring serieus zijn of niet zegt al genoeg.
 
Back
Top