erb 145 vliegrs gezocht.

rigid2000

New member
haai beste mensen!

hier ff een kort bericht met t feit dat portugalia airlines (pga) type rated vliegers zoekt. met een minimum van honderd uur.

ene ramiro vraagt mij steeds ik nog FO's weet (volgens mij ook nog een captain) . nou weet ik dat bijna alle exel emb 145 vliegers al een baan hebben, maar ik weet ook dat er een paar met een type rating zijn en geen vlieguren. ik zou t in hun geval toch maar proberen.

stuur mij een PM voor meer gegevens!!!
sukses
 
hey Rigid,

ff vraagje, bestaat de Docka's nog?
Had deze week een discussie met een stess van ons daarover. Zij was er 2 jaar geleden nog geweest, dacht dat het sinds weg was gehaald.
 
absoluut

absoluut

heee jetjock!

jep dat bestaat zeker nog. top plek vol met volgelopen ieren, engelsen en andere touristen. prima plek dus. hoop voor je dat je er wat geld op hebt gezet, want dan heb je nu gewonnen!!

gr rigid
 
Nou als iemand nog een baan voor me weet. EMB 145 TR maar geen uren. Je kan wel raden waar ik vandaan komt.
 
Re: absoluut

Re: absoluut

rigid2000 said:
heee jetjock!

jep dat bestaat zeker nog. top plek vol met volgelopen ieren, engelsen en andere touristen. prima plek dus. hoop voor je dat je er wat geld op hebt gezet, want dan heb je nu gewonnen!!

gr rigid

nee dacht juist dat het weggehaald was.
Welke oetl*l heeft mij nu weer wijs gemaakt dat dat gebeurt was.
Hmmmm van je (ex)collega's moet je het hebben. hahaha.

de groeten daar, zie jullie soms staan op BCN en MAD maar nog geen nederlander gehoord.
 
jammerr

jammerr

das schade jetjock....

nou goed luisteren dus op mad en bcl want we zijn er bijna dagelijks (wij nederlanders).
wat vlieg jij en waarvoor, kan ik de boel ook in de gaten houden!!
rigid
 
Back
Top