Er mag ook niets meer tegenwoordig.

X

XDgb14

Guest
Mannen vervolgd voor seks in vliegtuig

SCHIPHOL - De marechaussee op Schiphol heeft vorige maand twee mannen gepakt die tijdens een vlucht van Azi‘ naar Nederland orale seks met elkaar hadden. De Haarlemse persofficier M. Vos zei vrijdag dat het tweetal voor de rechter moet verschijnen.

De purser betrapte de twee mannen, een Koreaan en een Ier, in de businessclass te midden van andere passagiers. Zij werden bij aankomst op Schiphol aangehouden. Het tweetal kreeg een schikking aangeboden van 1000 euro, maar dat weigerden de mannen te betalen. Volgens de persofficier moeten de twee daarom alsnog terechtstaan voor schennis van de eerbaarheid.

Bron: De Telegraaf
 
Re: Er mag ook niets meer tegenwoordig.

Oorspronkelijk gepost door Great Balls of Fire
Mannen vervolgd voor seks in vliegtuig

SCHIPHOL - De marechaussee op Schiphol heeft vorige maand twee mannen gepakt

En hoe
 
GATVERDAMME!

ik zou ze ook aanhouden! Moeten ze het maar op de plee doen, maar 2 mannen TUSSEN de passagiers die sexen :bwah:
 
Dames en heren,

Waar is toch die vrijzinnige liberale en "alles kan en mag" houding gebleven in Nederland??? Goh wat worden we opeens bekrompen !! :D :D :D
 
ach laat ze toch.....

maar zie liever 2 vrouwen, lool :grijns: :grijns:

Nee ik vind het niet kunnen tenmidden van alle passagiers.
 
Verhuur: Crew Rest Area

Leuke bijverdienste in deze moeilijke tijden.
 
Is dat vrijheid?

Is dat vrijheid?

Nou en? Ik vind dat wel kunnen hoor. Als iedereen maar hun niet stoort als ze aan het sexen zijn. Volgens mij is dat in een Aziatisch vliegtuig gebeurd, waar de normen en waarden anders zijn dan in NL. Zo dat iedereen hun eigen vrijheid maar goed wil benutten mag alles. Maar ja, wat doet politiek? Ze denken dat ze altijd voor het zeggen hebben! Maar die Koreaan en Ier homo's zijn is duidelijk, waarom zijn ze opgepakt voor seks in het vliegtuig??? Ja, door schennis. Maar ze hadden best wel een andere afgesloten ruimte kunnen zoeken waar geen passagiers kunnen bevinden. Maar ik weet niet in welke tijpe vliegtuig ze in gezeten hebben. Twee homo's hebben toch de recht om seks te bedrijven als ze maar geil zijn, toch is dat volgens mij bij andere landen niet mogelijk. Toch is heel raar wat de purser doet in haar of zijn eigen vliegtuig, maar ja, ze hebben mogelijk eigen beleid voor in het vliegtuig. Wij Nederlanders doen dat ook niet in vliegtuig seks bedrijven of wel? Logischerwijs is dat voor iedereen niet vanzelfsprekend dat hij of zij seks bedrijft in het vliegtuig, moeten ze maar zelf weten of ze risico willen nemen. Dat vind ik een schande voor de seksuele vrijheid van een mens!
Als ik met iemand in het vliegtuig seks wil bedrijven, zoeken we dan wel een andere plekje (hangt vanaf wat voor een toestel type is), alleen widebody, maar bij een narrowbodyvliegtuig kan het niet. Dus ik zou denken dat de pursers niet zo perse merkt dat één of meer passagiers in haar vliegtuig seks bedrijft.
 
Als ik met iemand in het vliegtuig seks wil bedrijven, zoeken we dan wel een andere plekje

Er gaat niks boven SEX voorin tijdens een nachtvlucht (single pilot) op FL XXX met George aan de controls te ..... met een leuke meid :grijns: :D :grijns:
 
Oorspronkelijk gepost door Great Balls of Fire
Er gaat niks boven SEX voorin tijdens een nachtvlucht (single pilot) op FL XXX met George aan de controls te ..... met een leuke meid :grijns: :D :grijns:

En toen schrok je wakker van een plotseling "Whoop Whoop, Pull UP, Pull UP", en besefte je vlak voor je die berg raakte dat je in slaap gesukkeld was in je kleine, donkere, koude eenzame cockpit en alles droomde...

Dubbel pech dus:radar:
 
zijn ze nu ook lid van de mile high club of is dit alleen voor man-vrouw sex? Volgens Bill Clinton was oral sex geen sex (I did not have sex with that woman - Monica L).
Ik heb de regelementen voor de mhc nog niet gelezen.
 
Re: Is dat vrijheid?

Re: Is dat vrijheid?

Oorspronkelijk gepost door Berven
Dat vind ik een schande voor de seksuele vrijheid van een mens!

dus jij vind het normaal dat er mensen seks hebben in het passagiersgedeelte?
nou sorry hoor maar ik vind dat echt niet kunnen... tuurlijk storen andere mensen zich eraan... wacht gewoon tot je thuis bent ofzo of ga naar de plee!

ik woon in spanje en het is heel normaal hier dat er stelletjes vrijen in het openbaar (bus/metro etc.) dan lebberen ze mekaar helemaal, dat ziet er gewoon niet uit in het openbaar vind ik! daarbij komt ook nog eens dat het vaak de lelijkste mensen zijn die het doen (ja echt!), dus niet echt een prettig gezicht!
is dan misschien cultuurverschil, maar er bestaat een verschil tussen een kus geven of echt gaan vrijen in het openbaar en ik vind dat dat niet kan...
(alleen als je uit bent en dronken bent!)
 
@ Metrodriver

There you are , van de officiele website, even voor het gemak gekopieerd. http://www.milehighclub.com/ (zie ook de special remark on Denver pilots.)

"Quote"

Rules and Regulations

If you have some aeronautical experience, but accidentally missed this very important section of Federal Aviation Regulation's (FAR) in your FAR/AIM manual, then you may want to read on. However, please don't hold Mile High Club.com responsible for any forced violations that may occur as you make your way out to the practice area and perform these highly complex maneuvers! If you unintentionally violate one of the following FAA regulation, I highly recommend you report your maneuver to NASA's Aviation Safety Reporting System. I'm sure they'll appreciate it.

DEPARTMENT OF TRANSPORTATION
Federal Aviation Administration
14 CFR Part 61
(Docket No. 75487345, Notice No. 88-523040306)

Regulation of "Mile High Club" Operations
ACTION: Notice of Proposed Rulemaking (NPRM)

SUMMARY: This notice proposes to require additional qualifications and testing before a certificated pilot may engage or continue to engage in "Mile High Club" Operations (MHCO) while also exercising the privileges of a pilot certificate.

DATES: Comments should be received before December 31, 1999.

ADDRESSES: Comments may be mailed or delivered in sextuplicate to: Federal Aviation Administration, Office of Chief Counsel, Attention: Rules Docket (AGC-204), Docket No. 75487345, 800 Independence Avenue SW, Washington DC 20591. Comments may be examined in the Rules Docket weekdays, except Federal holidays, between 8:00 a.m. and 5:00 p.m.

SUPPLEMENTARY INFORMATION
Need for Rulemaking:

Under the provisions of the East Chitlin Switch, Kansas, Wheat Silo Subsidy Act (P.L. 100-872398-A), Congress has mandated the FAA to regulate the activities of the formerly unregulated "Mile High Club" (MHC). Under present rules, anything accomplished at an altitude of one statute mile (5,280 feet) above ground level (AGL), regardless of the degree of difficulty or the level of expertise demanded, earns a certificate good for membership in the "Mile High Club."

Through a procedure of self-regulation, the organization has set forth requirements that activities take place at an altitude of at least 5,280 feet above ground level to prevent Denver pilots from messing around on the ramp. Although the organization has adopted rigid admission requirements for its pilot members, a recent National Transportation Safety Board (NTSB) report disclosed an accident in a light training aircraft (LTA) caused by pilot error in the form of disorientation of a student pilot [sex unknown) after the Certified Flight Instructor (CFI) (sex unknown) attempted to introduce the student to a maneuver not included in the MHC syllabus.

Similarly, the crash of a corporate-owned Learjet in western Pennsylvania was thought to have been caused by the absence of the crew from the cockpit at the time the aircraft arrived in Pittsburgh. Further, evidence suggests that some hitherto unexplained accidents may have been due to pilot fatigue following Mile High Club Operations (MHCO) activities. These accidents have amply demonstrated that there is a compelling need for regulation of MHCO activities for the protection of the public and property under the flight paths of such aircraft.

The FAA is proposing to expand the scope of Part 61 of the FARs by the addition of paragraphs 61.300 through 61.305 to prohibit the propositioning of any occupant of a certificated aircraft by any licensed and current pilot who has not first demonstrated the ability to execute the duties of pilot-in-command and/or co-pilot to the satisfaction of an Operations Inspector or a designated Pilot Examiner. It is further proposed to establish minimum experience, age, and skill levels for the issuance of MCHO ratings to pilots' certificates. To ensure that a satisfactory level of proficiency is maintained by certificated pilots possessing MHCO ratings, it is proposed that biennial proficiency reviews be mandated.

Environmental Impact Statement:

The adoption of these regulations is not anticipated to have a significant impact upon the environment including an impact upon population pressures.

Economic Impact Statement:

The proposed rules would not materially impact the economics of MHCO activities, including those conducted for hire under Part 135.


Definitions:

For the purposes of this NPRM, the following Definitions are established:

PILOT: An applicant for or possessor of a MCHO rating regardless of sex, creed, color, political affiliation, proclivities, or physical dimensions.

CO-PILOT: Any person regardless of sex, creed, color, political affiliation, proclivities, or physical dimensions assisting a certificated, MHCO-rated pilot in carrying out MHCO activities.

PASSENGER: Any reliable witness to an MHCO flight test who does not actively participate.

FLIGHT ENGINEER: Anyone other than a co-pilot who assists the pilot in establishing the proper conditions for accomplishing the minimum requirements of MHCO activities.

AIRCRAFT: Any vehicle aloft suitable for MHCO activities. Does not include automobiles or parachutists falling from high places.

GLIDER: Anyone performing an MHCO activity entirely in mid-air such as during the free-fall period of a parachute jump.

HANG GLIDER: Glider with above-average equipment.

SOLO FLIGHT: A practice session where the pilot is the sole manipulator of the controls.

DUAL FLIGHT: An MHCO activity during which the pilot uses both hands.

AUTOPILOT AUTHORIZATION: An authorization from the FAA permitting someone else to do it for a shy pilot.

The Proposed Rule:

For reasons set forth above, the FAA is proposing to amend Part 61 of the Federal Aviation Regulations as follows:


PART 61 - [AMENDED]

1. The authority citation for Part 61 continues to read as follows:

Authority: Secs. 313(a), 314, 601, 602, Federal Aviation Act of 1958, 49 U.S.C. 1354(a), 1355, 1421, 1422; sec. 6(c), Department of Transportation Act, 49 U.S.S. 1655(2), unless otherwise noted.

2. Section 61 would be amended by adding the following:

61.300
An applicant for a Mile High Club Operations (MHCO) rating on a pilot certificate must meet the following minimum qualifications:

(a) The applicant must have reached his/her sixteenth birthday..

(b) The applicant must present a high school diploma or equivalent indicating a grade of failing or better, or a notarized statement proving the applicant has compromised at least one substitute teacher.

61.301
An applicant for an MHCO rating must pass a written examination on the following applicable aviation subjects:

(a) Care, operation, a periodic maintenance of articulating seats in certificated U.S. civil aircraft.

(b) Basic anatomy and other considerations in selecting a co-pilot.

(c) Dangers associated with the destruction of aircraft panel instruments by bare feet.

61.302
An applicant for an MHCO rating will be tested on the following maneuvers:

(a) Takeoffs. Applicant will prepare the co-pilot for MHCO activities.

(b) Stalls. Applicant will demonstrate any acceptable and workable method of delay maneuvering to avoid premature results.

(c) Approaches. Applicant will demonstrate at least six (6) precision or three (3) non-precision approaches to a co-pilot who does not suspect the purpose of the flight.

(d) Soft Field Landings. Applicant will show proficiency in selecting procedures to be utilized under soft conditions.

(e) Short Field Landings. Applicant will show proficiency in utilizing the proper procedures under short conditions.

(f) Forced Landings. Applicant will will accomplish the minimum MHCO activities despite co-pilot's objections.

(g) On-pylon Eights. Applicant will select two prominent landmarks and maneuver between them. If the co-pilot is not endowed with sufficiently prominent landmarks, the activity may be performed in a light simulator approved by the Administrator.

(h) In-flight Emergencies. Applicant will conduct a suitable approach with the zipper jammed in the "up" position and will demonstrate the smooth emergency extension of gear before contact.

(i) Holding Patterns. The Applicant will show proficiency in covering all points of interest with only two hands.

(j) Radio Navigation. Applicant will insert the radial into the omnibearing selector and achieve station passage before the "off" flag appears.

(k) Back Course Approach. Not an approved procedure.

(l) Diverting to an Alternate. Applicant will make an approach to a passenger when it becomes obvious that the original destination has gone below minimums because of a cold front.

(m) Maneuvering with an Inoperative Engine. Self explanatory.

(n) Weather Recognition. Applicant will readily identify cold fronts and warm fronts with the cockpit lights inoperative.

(o) Lost Communications Procedures. Applicant will show proficiency in blocking the co-pilot's voice channel using a broad-band antenna with great frequency.

61.3 03 Proficiency Review

(a) No person may conduct MHCO activities unless, within the preceding 24 months, that person has:

1. Accomplished a proficiency review given to him, in an aircraft for which the person is rated, by an appropriately certificated flight instructor or other person designated by the Administrator who possesses a valid MHCO Inspection Authorization.

2. Had his/her log book endorsed by the person conducting the review certifying that the person has satisfactorily accomplished all the required activities of the review.

3. However, a person who has, within the preceding 24 months, satisfactorily completed an MHCO proficiency check conducted by the FAA or otherwise been satisfactorily screwed by the FAA need not accomplish the flight review required by this section.

61.304 General Experience

No person may engage in MHCO activities as pilot-in-command of an aircraft carrying passengers, nor of an aircraft certificated for more than one required pilot flight crewmember unless within the preceding 90 days that person has satisfactorily carried out MHCO activities and has made suitable log book entries attesting the fact. This requirement does not apply to persons holding an airline transport pilot certificate or to activities conducted while operating under part 135 of this chapter.

61.3 05 Instrument Experience

No person may engage in MHCO activities unless, during the preceding 6 months, that person has conducted MHCO operations in the immediate vicinity of cold fronts and successfully logged at least 6 hours under actual or simulated IFR conditions which involved at least six approaches.

A special thanks to Jer/Eberhard who orginally posted these regulations to the rec.aviation.misc newsgroup and with whose permission we include here. Some of Jer's/ other passions include teaching a Moutain Flying Course for the Colorado Pilot's Association, and flying gliders for the Colorado Soaring Association, to name just a few.

Note: The above regulations are intended for entertainment purposes only.

"Unquote"


Cheers
Art (member since 1970)
 
Ome Art heeft hier trouwens nog een kleine anecdote over.

Het was in de DC10 tijd en op een vlucht van JFK terug naar FRA.
Midden boven de plas kwam mevrouw de purser de cockpit binnen, rode kop en al en begon besmuikt e vertellen dat er een koppel in het toilet was gegaan van waaruit nu vreemde geluiden klonken. Ze had al enkele keren op de deur geklopt om opheldering te vragen maar er werd niet open gedaan. En ook nog, het was een meid van ongeveer twintig en een man van zeker boven de vijfenzestig, wist ze nog geschokt te melden. Dus dan Captain Art maar even om raad gevraagd, die had inmiddels de reputatie met toilet problemen korte metten te maken.

Zodoende, de Co en FE verteld wakker te blijven, stropdas recht getrokken, jasje aan, pet op en naar de cabin, even laten zien dat de Captain de baas is van alle dingen. Dat was toen nog zo, kun je nu niet meer mee aankomen want de eerste die je tegenkomt is de VIER strepen purser die je vraagt wat je in HAAR cabine komt doen.
Anyway, toen was alles nog anders en beter. Met strenge bliksemende ogen links en rechts kijkend rustig naar de plek des onheils lopend, het werd muisstil, het was iedereen duidelijk dat het gezag gearriveerd was. Bij de toilet groep aangekomen, waar de FA’s handenwringend en blozend bij elkaar stonden, op juiste toon, diepe bas stem met opzetteljk een beetje schorheid, “ wass ist loss hier” luid en duidelijk uit te spreken.
Nog even naar de cabin omgekeken om te zien dat 150 koppies als bij een tennis wedstrijd ineens weer de andere kant opkeken.

Goed, vanuit het toilet kwamen inderdaad geluiden die herkenbaar bepaalde associaties op riepen. Mevrouw de purser er weer bij, die overigens de bijnaam had van Feldwebel, (*)
Vanwege haar postuur, leeftijd en body language, maar die hier toch geen raad mee wist, och arme.
Art kon zo snel ook niets anders bedenken dan even woest op de deur te bonzen met de uitroep dat ze wel op moesten schieten want dat er meer mensen naar het toilet wilden.
Het gehijg en gesteun nam hoorbaar toe wat culmineerde in een, “jetz, ja, endlich, mein gott”, het moest de climax zijn geweest. Snel nog een keer de cabine ingekeken waar 150 koppies als bij een tennis wedstrijd ineens weer de andere kant opkeken.

De deur ging open en naar buiten kwamen, een jonge meid van een jaar of twintig en inderdaad een man die haar opa had kunnen zijn. Arts eerste reactie was er een van bewondering. De tweede reactie was het paar even apart te nemen in de galley om ze eens ernstig toe te spreken.
Maar dat pakte anders uit, wat bleek. De oudere man had een operatie ondergaan in de U.S. vanwege urologische omstandigheden. Daardoor was hij voor de vlucht ingepakt met bepaalde attributen op strategische plaatsen.
Tijdens de vlucht echter begon een en ander zo te knellen dat hij het bestierf van de pijn en aan de jonge dame, die zijn prive nurse was, vroeg om even mee te helpen aan een oplossing.
De twee besloten toen terecht dat ze dat niet in een volle cabin konden doen en om verder geen vervelende vragen te krijgen besloten ze naar het toilet te gaan.
Het knellende vraagstuk was echter in de bepekte ruimte niet eenvoudig op te lossen wat weer resulteerde in bonkige bewegingen en gekreun en gesteun.
Zo zie je maar weer, dacht je alles al mee gemaakt te hebben. Feldwebel probeerde nog even haar postuur terug te winnen met de opmerking dat “ze het haar eerst hadden moeten vertellen” maar Art nam het duo verder zonder commentaar mee naar first clas waar nog plaats was zodat ze een flesje champagne van de zaak konden drinken zonder nieuwschierige blikken van 150 koppies.

(*) Feldwebel, voormalige rang in de Deutsche Wehrmacht, te vergelijken met die van Drill Seargent.

Cheers
Art
 
@Art: Longdart en ik vliegen ex-Lufthansa DC-10's. Ik vraag me dus nu af of sommige van die zweetvlekken in de linkerstoelen van Art afkomstig zijn.....

Bedankt voor de MHC regs. Mondelinge acties worden niet in deze regs besproken en zijn dus een grijs gebied.
Mijn persoonlijke mening is dat mondelinge acties niet voor de MHC license in aanmerking komen
 
Grappig dat angstvallig de naam van de betrokken airline stilgehouden word in alle kranten.

Misschien bang voor repercussies vanuit de gay community ? (of het eigen cabine corps)
 
Back
Top