EPST Kleding

lol@KAZEVEN :) Goed idee.

Mensen, wat is nou het probleem? Hebben jullie geen pak? Moet je er eentje huren? Heb je maar 1 overhemd? Durf je de trein niet in in pak?
 
Hoezo kun je het nou té letterlijk nemen?

Ik zeg ook niet dat je NIET in pak moet gaan, als je er een hebt, aantrekken dat ding. Ik zeg alleen dat je voor FASE 1 niet gelijk in de stress hoeft te schieten als je bijvoorbeeld op korte termijn geen pak kan regelen.

Misschien even handig voor de mensen die niet bekend zijn met FASE1.
Bij FASE 1 kan je op afspraak op elk gewenst tijdstip langskomen en je zit dan alleen in een ruimte wat testjes te doen. Er zijn helemaal geen interviews o.i.d. bij.

PO2?? Deze thread gaat toch over EPST en niet de KLS. Want daar gelden misschien inderdaad hele andere regels mbt kleding.

By the way:
Nadat je FASE 2 succesvol hebt afgerond krijg je van EPST zelf te horen dat je bij FASE 3 geen pak hoeft aan te trekken.
 
By the way:
Nadat je FASE 2 succesvol hebt afgerond krijg je van EPST zelf te horen dat je bij FASE 3 geen pak hoeft aan te trekken.

Niet zo heel gek, die lezen ook mee op dit forum en worden ook gek van iedere week dezelfde discussie denk ik. Zou de KLS misschien ook maar mee moeten beginnen...
 
Het is nu wel duidelijk denk ik ;)
Heb ook fase 3 zonder pak gedaan op aanraden van EPST zelf, en ben er doorheen gekomen. Ik ben wel benieuwd of de topicstarter nou nog een beetje ver is gekomen!
 
Moet dit topic nou echt iedere 2 weken weer voorbij komen? En nog erger, moet er ook weer iedere week over dit gediscussieerd worden?
 
Moet dit topic nou echt iedere 2 weken weer voorbij komen? En nog erger, moet er ook weer iedere week over dit gediscussieerd worden?

Inderdaad, doe gewoon lekker wat je zelf denkt dat goed is. Je hele selectie moet je immers toch ook zelf doen. Neem de tips ter harte maar als je je lekkerder voelt in een tuinbroek met een donald duck coltrui moet je dat gewoon aan doen.... Of je doorkomt is een tweede maar goed laat je niet gek maken!
 
ja of ga gewoon altijd in pak, weet je zeker dat je safe zit en toon je motivatie mee :) snap de discussie niet zo.
 
ja of ga gewoon altijd in pak, weet je zeker dat je safe zit en toon je motivatie mee

ja anders begin je discussie gewoon weer opnieuw joh :passed:

hmmmm....Donald Duck coltrui.....ik wist dat ik iets vergeten was op die dag ;)
 
ja anders begin je discussie gewoon weer opnieuw joh :passed:

:haha:

Ik weet gewoon niet meer of mensen de vraag over wel/niet pak serieus stellen of gewoon erg grappig zijn. Ik ga maar uit van het laatste, heb ik er nog lol aan.
 
Inderdaad, doe gewoon lekker wat je zelf denkt dat goed is. Je hele selectie moet je immers toch ook zelf doen. Neem de tips ter harte maar als je je lekkerder voelt in een tuinbroek met een donald duck coltrui moet je dat gewoon aan doen.... Of je doorkomt is een tweede maar goed laat je niet gek maken!

Uiteindelijk doe je toch een selectie om door te komen :blabla:
 
Uiteindelijk doe je toch een selectie om door te komen :blabla:

Zou je denken ja, maar als je sommige mensen ziet dan vraag je je dat af. Goed voorbeeld doet volgen maar om nu telkens weer die "leading questions" te stellen. Kijk gewoon naar de industrie en de mensen die op die school rondlopen (open dag) dan krijg je als het goed is een impressie van de bedrijfscultuur en dan hoef je niet meer te vragen wat je aan moet...
 
Heren, Dames,

Ik heb altijd geleerd dat wanneer je voor een bepaalde job gaat moet je er ook voor poseren. De Amerkanen noemen dit posing voor the job.
De luchtvaart is een redelijk conservatief wereldje. wanneer je daar in wil worden toegelaten (selectie, solicitatie etc.) zul je je moeten conformeren aan de kleding gewoonten. Je zou ook kunnen stellen dat het vast wennen is, immers wanneer je uiteindelijk beroepsvlieger bent zal je altijd een pak dragen.
Draag dat pak, het zal zeker niet tegen je werken. Heren let ook even op die oorringen, neus ringen etc. deze zijn beslist geen visite kaartjes ook niet tijdens presentatie dagen/avonden.

B.
 
Moet dit topic nou echt iedere 2 weken weer voorbij komen? En nog erger, moet er ook weer iedere week over dit gediscussieerd worden?

Haha, tja, je kunt het maar zeker weten he ;)

Snap het probleem van die 1002 mensen niet echt, de rest van je leven moet nog in pak lopen, dus waarom begin je niet meteen bij de selectie daarmee :)
 
...
MaT:
Bijzonder slecht advies om hier zo neer te zetten. Misschien dat jij mazzel hebt gehad, maar stel je nou eens voor dat iemand jou advies opvolgt en het daardoor niet haalt...?


Lijkt me sterk, ze zeiden zelf dat ik in vrijetijds kleding kon komen. Uiteraard moet je niet in trainingspak komen maar gewoon spijkerbroek met een trui kan wel.
Ze beoordelen je de eerste dag niet op kleding maar op de testen die je maakt.
 
Back
Top