FlyFens
New member
Beste mensen,
mijn eerste kans voor de EPST grading was niet een suc6. Ik heb denk ik te veel naar de hoogte- en verticalspeed meters gekeken en te weinig naar de art horizon.
Ik heb dus een herkansing, maar er is me wel verteld dat de herkansing moeilijker is.
Kan iemand me meer vertellen over hoe de herkansing in elkaar zit? Verder ben ik erg benieuwd of iemand me kan vertellen wat de neusstand moet zijn in de volgende situaties:
- klim met 1000ft/min
- klim met 1500ft/min
- dalen met 1000ft/min
- dalen met 1500ft/min
- horizontale bocht, 30 graden dwarshelling
- horizontale bocht, 45 graden dwarshelling
- klimmende bocht, 30 graden dwarshelling en een klimsnelheid van 1000ft/min
- dalende bocht, 30 graden dwarshelling en een daalsnelheid van 1000ft/min
- klimmende bocht, 45 graden dwarshelling en een klimsnelheid van 1500ft/min
- dalende bocht, 45 graden dwarshelling en een daalsnelheid van 1500ft/min
Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groet,
FF
mijn eerste kans voor de EPST grading was niet een suc6. Ik heb denk ik te veel naar de hoogte- en verticalspeed meters gekeken en te weinig naar de art horizon.
Ik heb dus een herkansing, maar er is me wel verteld dat de herkansing moeilijker is.
Kan iemand me meer vertellen over hoe de herkansing in elkaar zit? Verder ben ik erg benieuwd of iemand me kan vertellen wat de neusstand moet zijn in de volgende situaties:
- klim met 1000ft/min
- klim met 1500ft/min
- dalen met 1000ft/min
- dalen met 1500ft/min
- horizontale bocht, 30 graden dwarshelling
- horizontale bocht, 45 graden dwarshelling
- klimmende bocht, 30 graden dwarshelling en een klimsnelheid van 1000ft/min
- dalende bocht, 30 graden dwarshelling en een daalsnelheid van 1000ft/min
- klimmende bocht, 45 graden dwarshelling en een klimsnelheid van 1500ft/min
- dalende bocht, 45 graden dwarshelling en een daalsnelheid van 1500ft/min
Bij voorbaat dank.
Vriendelijke groet,
FF