EPST FASE 2 op 6 dec.

Maandag is het dan tijd voor de open dag EPST..!! :D Time 2 join the club en wat Papiertjes in te vullen voor FASE unos :p: hehhe
Heb der cker zin in.. Weer gezellig selectie doen :D
Kijken of die mr De Bie en mr Verhoeven van 't CML nog wat nuttige info hebben achtergelaten in mijn hoofd voor selectie EPST. Die GVSS uitslagen van KLu heb je cker ook geen reet aan bij de EPST?? Zal iig wel heel anders zijn zo'n fixed boeing sim ipv zo'n frascaaaaaatje 141 :p:
tijd zal het zeggen.

Fab..
 
Dinsdag en Woensdag heb ik ook fase 2 en 3 gehad.
Ik had vorig jaar fase 2 al eens gedaan, maar ik had het toen niet gehaald. Nu heb ik fase 2 wel gehaald, maar de simulatortest nogal verprutst.

Gefeliciteerd Adis!
Ik zat me echt helemaal op te vreten toen jullie 3en het wel gehaald hadden. Ik zat echt flink te balen dat ik het toen niet gehaald had. Ik ga het zeker nog een keer proberen, en gelukkig houdt het leven niet op bij EPST, dus ik geef nog zeker niet op!
 
Hey!

Ik heb begin Februari mij herkansing in de sim.... de 1e training ging prima! Ze hadden er bij EPST wel vertrouwen in dat ik het een 2e keer wel zal halen..... Dus voor diegenen die het de eerste x niet lukt: Probeer zo'n training ff om te kijken of het nog een xtje te proberen is. Niet alles hoeft in 1 keer goed te gaan! K heb er dan ook vertrouwen in dat ik er in Mei of een klas later bij zal zijn :)

CIAO !!
 
kwentje said:
Dinsdag en Woensdag heb ik ook fase 2 en 3 gehad.
Ik had vorig jaar fase 2 al eens gedaan, maar ik had het toen niet gehaald. Nu heb ik fase 2 wel gehaald, maar de simulatortest nogal verprutst.

Gefeliciteerd Adis!
Ik zat me echt helemaal op te vreten toen jullie 3en het wel gehaald hadden. Ik zat echt flink te balen dat ik het toen niet gehaald had. Ik ga het zeker nog een keer proberen, en gelukkig houdt het leven niet op bij EPST, dus ik geef nog zeker niet op!
Veel succes kerel! Vond het trouwens jammer dat ik niet even kon wachten, kijken wat jij ook ging doen daar. Stiefpa moest ergens zijn later in de middag dus moest weg. :(

PS: 3bergen, je prognose voor mei is wel ietwat optimistisch. Wiljan en ik zijn de 7e al ingedeeld voor volgend jaar augustus. Dat is wel eenbeetje balen, zo lang wachten, maar ach we overleven het wel :). Eerst maar eens Medical doen.

Hoop dat jullie 't beide halen. Good luck!
 
Last edited:
Ik heb fase 2 en 3 ook gedaan afgelopen week. Beide gehaald! De andere klassen zaten al vol, dus ik begin ook in augustus.
 
epst

epst

he adis goed dat je t gehaald hebt man!!! en de rest natuurlijk ook. Misschien is t leuk om een keer met zn allen af te spreken over een tijdje. Biertje doen ofzo, altijd leuk toch??
Begin zelf in mei pas, duurt ook nog even, maar na al die jaren kunnen die paar maanden er ook nog wel bij!!

Groetjes winke
 
Voor bier ben ik wel te porren. 8)

I'm game, moet dan wel na het nieuwe jaar.

PS: Lourens zei dat hij ook wel zin had om mee te gaan. Ik moet aad alleen nog te pakken krijgen, maar kan me niet voorstellen dat hij niet mee wil. De gezelligerd! :)
 
Last edited:
Tjah als de Mei-klas al vol zit dan moet ik maar wat langer wachten ! Kan ik nog ff de zomervakantie meepakken :radar:

Edwin
 
Back
Top