Ocho, jij hebt een baan gekregen toen het ff heel snel ging maar nu staat het helemaal stil. Sterker nog we gaan plaatsen achteruit op de wachtlijst omdat de exel-ers terug op de wachtlijst komen.
Waarom lukt het scholen in de UK ( oa. EPST, OAT, CTC) en scholen in Duitsland ( Lufthansa Flight training, Intercockpit, RWL) wel Ab Intio's af te zetten bij maatschapijen?
Nog mooier is dat deze jongens vaak geen TR hoeven te betalen en al uitgenodigt worden voor een interview terwijl ze nog in hun IR fase zitten. En terwijl wij blij mogen zijn om na 2 jaar werkeloos te zijn geweest 35 K mogen betalen voor een fokker 50 tq om vervolgen 1600 E per maand te verdienen!
De NLS had vorig jaar een gouden eeuw met de KLM, Trans en Lufthansa cityline. Maar toen dat allemaal wegviel was er niets om op terug te vallen...
De NLS had ryanair met twee handen vast en er gingen een redelijk aantal NLS-ers naar toe, maar dat zijn er nu maar modsjesmaat een aantal per jaar, en CAE amsterdam werft zelf ook Low time vliegers!
Feit is ook gewoon dat de wachtlijst het laatste half jaar ondergeschikt was aan de verhuizing naar Portugal. Laatste reguliere terugkomdag was in November 2004.
Verder is het schandalig dat je nu +100K betaald terwijl mensen die eerst modulair in Hoofddorp doen om vervolgens het zelfde traject als de AI te volgen, 50% (!) van dit bedrag betalen!!! Het enige verschil is dat zei niet op de wachtlijst staan!