Electronic devices during T/O and Landing

Hij filmt die main gear ook maar voor de zekerheid, "kijk bij ons deed ie het wel"

is echter al wel in feb op gezet en de datum van de video is 2004......
Toen waren de problemen er nog niet.

... ff scherp blijven he?! :grijns:
 
ga me nu toch wel heel erg afvragen of jij ooit wel in een passagiersvliegtuig hebt gevlogen. Of je interesseerd je totaal niet wat de stessen zeggen, of je hebt echt nog nooit gevlogen... Maja, soms is het ook gewoon beter om alleen te kijken en niet te luisteren ;)
 
Natuurlijk begrijp ik dat het niet mag, maar kan een camcorder de elektrische systemen beinvloeden? Youtube staat namelijk vol met filmpjes die vanuit de cabine gemaakt zijn. Maar ik hou me aan de regels, maar toch wil ik wel eens weten of een camcorder echt effect heeft op het toestel.


ps. over die stessen, toen ik afgelopen zomer (juli) met trans naar gran canaria vloog hoefden de stessen echt niks meer te doen. Die hele safety instruction was gewoon op een schermpje te zien. Ik weet niet of dat veel voorkomt, maar dat verbaasde me wel.
 
Alsof CA's alleen maar aan boord zijn voor de demo en eventueel dat hapje en het drankje....

Wel heel kort door de bocht.....
 
Alsof CA's alleen maar aan boord zijn voor de demo en eventueel dat hapje en het drankje....

Wel heel kort door de bocht.....
Als alles goed gaat wel ;) En natuurlijk die eeuwig aanwezige lastige passagier op de vingers tikken...
 
voordat we dadelijk weer een hele discussie krijgen over stewardessen even ontopic.

Zijn er ooit problemen geweest die veroorzaakt werden door elektrische apparaten zoals gsm, camcorder etc?
 
voordat we dadelijk weer een hele discussie krijgen over stewardessen even ontopic.

Zijn er ooit problemen geweest die veroorzaakt werden door elektrische apparaten zoals gsm, camcorder etc?

Ik heb een collega die zweert dat hij in een holding de flightdirector vreemde dingen zag doen en tegelijkertijd het standaard getik van een GSM over de frequentie hoorde. Zelf geen enkele ervaring. Een camcorder zal sowieso weinig effect opleveren, aangezien deze geen straling uitzendt, anders dan de EM straling opgewekt door de elektrische stroompjes...
 
Back
Top