Eindelijk een baan, bij executive flight

Wat vlieg je precies, en hoe ziet een standaard werkweek er uit?

Klinkt in mijn oren namelijk bijna als reclame voor de bijbehorende vliegschool.

Leuke website hebben ze trouwens, vage foto's, een hoop "bespaarde" bedragen maar weinig concrete info zoals de aantallen studenten van de eigen school en waar deze vliegen (i know, die zijn er vast nog niet). Zinnen als "een lijst met contactgegevens ... airlines waar de afgestudeerden van de samenwerkende FTO partners met een ATPL vliegbrevet werk vonden is beschikbaar" zijn zo'n onzin, wat zegt het over een vliegschool dat leerlingen van een samenwerkende FTO ergens een baan gevonden hebben?

Er is weer mooi gebruik gemaakt van Iz zijn salaristool, al moet ik zeggen dat het naar mijn mening iets te positief ingevuld is. Eerste baan bij een Major, 8% procent salarisverhoging per jaar en na 7 jaar promotie... Dat klinkt in mijn ogen wel als een reeele weergave van de huidige markt voor ab-initio's. (Verder ben ik wel benieuwd hoe je die jaren gaat door komen waar je een tekort hebt van 4.000 - 6.000 euro).
Beetje jammer als je opleiding minimaal 54.000 kost, je in je financiele overzicht "voor het gemak" maar even 50.000 euro invult.

Mijn bescheiden mening (voor studenten, niet voor werknemers zoals de TS ;) ), lekker wegblijven, ik geloof dat het best een grote tegenvaller kan worden.
 
meen een jaar geleden een thread voorbij zien komen met een vliegschool met hetzelfde concept...
 
Back
Top