Eerste stappen sollicitatie KLM, KlC

Je weet wel, die wezens met die grote (of kleine) ballen op hun borstkas. Lange ronde benen, you got it ?

Je denkt toch niet dat zij een vliegtuig kunnen besturen ? Het enige wat ze kunnen is zeiken, opmaken, zeiken, roddelen, janken, zeiken en nog eens zeiken. Nu KLM meer vrouwen aan wilt nemen, zullen alle mannen op de KLS ook het vak ''De vrouw'' krijgen. Hier leren ze hoe ze een vrouw in de cockpit moeten behandelen, complimenten geven, massages geven en het mannelijke testosteron in bedwang houden. Want ja voor je het weet verschijnt er een filmpje op youtube van de handelingen die zich bevinden achter de deur. Waarom denk je ook alweer dat die deur gesloten is? Piloten hebben toch niets te doen tijdens de cruize :grijns:

Ojah, de mannen leren hier ook om het wipverlof dat ze kunnen krijgen efficiënt te gebruiken, zodat er niet tijdens elke ovulatieperiode er geen (mannelijke) piloten meer kunnen werken ;)
 
Even heel wat anders, als je daar soliciteert kijken ze dan ook naar je cijferlijst bij je diploma?

Heel wat anders hoort in een (nieuwe) andere threat. Bovendien is je vraag al ontelbaar keer gesteld -> search functie
 
300, zodra je je training hebt afgerond.
aber; dat is de functie pay voor alle co50's & co70's & co100's & co737's & coEMB190's & coco's.
 
Ik moet binnenkort de grading en psycho doen en daarna hopelijk cova, zijn er mensen die mij een pm willen sturen met wat ik allemaal kan verwachten en tips. alvast bedankt. groeten
 
Ik kom niet van de KLS, heb wel de BC gedaan. Moet nu dus ``gewoon`` de grading en psycho doen. Wil graag wat informatie over wat ik allemaal kan verwachten, hoop dat iemand mij daar mee kan helpen.
groetjes
 
Back
Top