Easy workshop in aantocht!, wie kan mij helpen?

Loco Markito

New member
Hallo allemaal!!!

Na 1700tt te hebben geboord mag ik nu bij EasyJet op de workshop (selectie) komen. Ik heb al enige informatie van EZY ontvangen over hoe de 2 dagen eruit gaan zien.

Wie kan mij wat meer vertellen over deze selectie? Hoe kan ik mij het beste voorbereiden? (do's/don'ts, interview, sim, techn. kennis, etc...) Alvast enorm bedankt!!

Misschien tot snel!

Mark:rt:
 
Hallo Loco Markito,

Welkom op het PBB. Hoewel ik je waarschijnlijk niet diect kan helpen met recente info over EasyJet, wil ik je toch even deze info meegeven.

Ik ben zelf recentelijk door de eerste 3 rondes van CTC heengekomen en wacht nu op de zogenoemde Airline Qualification Course (Lees: voorbereiden in de sim, lezen van boeken theorie wederom checken).

Via dit programma zijn ook een aantal piloten binnengekomen bij Easy. Ik vermoed dat de selectie ongeveer hetzelfde is. Ik heb persoonlijk erg veel gehad aan de voorbereiding die ik bij S und P training gedaan heb in Hamburg.

Je kunt me altijd een PM of email sturen. Voor de duidelijkheid ik heb ZELF de selectie bij Easy niet gedaan.

Groet Koning.
 
Hoi Koning!

Bedankt voor je reply, ik zal zeker kijken naar dat S und P!
Zijn er misschien recent kandidaat/vliegers die mij iets over de EZY selectie kunnen vertellen?

Mark :rt:
 
Gewoon jezelf zijn en goed meedoen met de groepsopdrachten. Niet proberen haantje de voorste te zijn maar ook geen afwachtende houding aannemen.
 
Back
Top