Hallo allemaal! Ik ben even benieuwd naar wat commentaar op het volgende:
Ik hoor van zoveel mensen dat de wachtlijst voor command bij ezy zo'n 60 à 70 mensen bevat. Ik zit nu zelf op de 2500 (ezy)uur, dus ik ga binnenkort maar eens kijken voor een CPI'tje (wat dat moet inhouden, schijnt ook weer bij iedereen anders te zijn) bij de basecaptain. Maar anyway, we hebben dus een enorme wachtlijst en een enorme hoeveelheid fo's te kort. Er zijn op dit moment al meerdere fo's van PARC bij ons aan het vliegen en die trekken denk ik enorm veel geld uit het bedrijf (lijkt mij).
Het probleem schijnt dus te zijn dat er geen fo's ge-upgrade kunnen worden omdat er een te kort is. Weet iemand of dit zo is?? We nemen ondertussen blijkbaar ook nog direct-entry captains aan.
Ik snap dus ook niet hoe Ryanair kan zeggen dat als je bij hen komt werken je na een half jaar in de linkerstoel kan zitten. Weet iemand toevallig ook hoe het daar mee zit? Want zij kunnen al die training blijkbaar wel aan.
Ik ben gewoon heel nieuwsgierig hier over, want ik heb het idee dat ezy dus eens wat meer moet investeren in hun training department, want D.E. captains en contractors zijn toch enorm duur?
Het zal misschien aan mij liggen, maar ben gewoon benieuwd naar jullie commentaar.
Ciao!!
Bop
Ik hoor van zoveel mensen dat de wachtlijst voor command bij ezy zo'n 60 à 70 mensen bevat. Ik zit nu zelf op de 2500 (ezy)uur, dus ik ga binnenkort maar eens kijken voor een CPI'tje (wat dat moet inhouden, schijnt ook weer bij iedereen anders te zijn) bij de basecaptain. Maar anyway, we hebben dus een enorme wachtlijst en een enorme hoeveelheid fo's te kort. Er zijn op dit moment al meerdere fo's van PARC bij ons aan het vliegen en die trekken denk ik enorm veel geld uit het bedrijf (lijkt mij).
Het probleem schijnt dus te zijn dat er geen fo's ge-upgrade kunnen worden omdat er een te kort is. Weet iemand of dit zo is?? We nemen ondertussen blijkbaar ook nog direct-entry captains aan.
Ik snap dus ook niet hoe Ryanair kan zeggen dat als je bij hen komt werken je na een half jaar in de linkerstoel kan zitten. Weet iemand toevallig ook hoe het daar mee zit? Want zij kunnen al die training blijkbaar wel aan.
Ik ben gewoon heel nieuwsgierig hier over, want ik heb het idee dat ezy dus eens wat meer moet investeren in hun training department, want D.E. captains en contractors zijn toch enorm duur?
Het zal misschien aan mij liggen, maar ben gewoon benieuwd naar jullie commentaar.
Ciao!!
Bop