Droomwoonplek / Huidige werkelijkheid.

A

a$x

Guest
In navolging van het topic Droomvliegtuig / Huidige werkelijkheid open ik nu het topic Droomwoonplek / Huidige werkelijkheid. En dan doel ik op waar je graag wel gebaseerd zou willen zijn.

Momenteel woon ik in Engeland, en zou het allerliefste in de Alpenlanden wonen. Mocht dat niet lukken, mag je mij op een mooi eiland neerzetten.

Droombases:
INN - Innsbruck Oostenrijk
VIL - Villafranca/Verona Italia
 
Nu Amstelveen....
Droom: Zonnig land, eigen landingstripje, aan zee....land maakt niezo veel uit!:cool:
 
Huidig: Nog steeds naast mijn buurmeisje.

Droom: Onder een Vigne, welke mij bescherming biedt tegen een overheerlijk zonnetje.
En met een klein beetje geluk groeien er ook hele mooie vrouwen aan zo'n boom.
Als iemand weet welk land dit is, laat het me weten......
 
VIL - Villafranca/Verona Italia

VIL - Villafranca/Verona Italia

Naudjuh,

Dan kunnen we samen wel een huisje delen als je graag op VIL - Villafranca/Verona Italia wil zitten, want dat is ook mijn droombase!!! Maar ja, dan moet ik eerst wel een baan zien te vinden, en dan daar ook nog eens een keer geplaatst worden;)

Het voordeel is dat ik er totaal al meer dan 2 jaar gezeten heb, en dat waren dan wel de 2 gaafste jaren in m'n leven!!! (tot nog toe, want ik hoop dat ik het mooiste nog niet gehad heb :D )

Het liefst een huisje in de heuvel net boven Bardolino met uitzicht op het Garda meer en dan gebased op VIL - Villafranca/Verona Italia dat zou het mooiste zijn.

Nodigen we ArtHorizon en Overload ieder jaar uit om een weekje te komen logeren in de zomer, kunnen ze lekker naar de Arena in Verona om van hun Opera hobby te genieten, en wie weet mogen we mee, leren we ook nog eens iets op cultureel niveau. (hou momenteel o.a. van Rock, Dance en bierdrinken, en in Italie natuurlijk van wijn en lekker eten, samenvattend ben ik op cultureel niveau nogal een BUFFEL!)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Yo,

Gebied rond het Garda meer is zeker gaaf. Ik ben een tijdje gestationeerd geweest (tijdens ACMI) in Desenzano (del Garda) en opererend vanuit Brescia Montichiari.................... Man man man wat was dat vreselijk gaaf.

Dus ik ga ook mee..... haha

Groeten Steef
 
Huidig: Nederland
Droom: Terug naar waar ik afgelopen 2 1/2 jaar heb gezeten...
of een lekker warm eiland
 
Wat baal ik toch dat ik mijn zomervakantie aan het Gardameer moet overslaan dit jaar...
Als je al die vakanties daar optelt heb ik daar ongeveer een jaar gezeten haha ;) en dat is veel jaren te weinig..

Ga altijd naar Riva, kun je nog een beetje surfen ook nog. Mocht je ook nog van een speedboat willen genieten dan kunnen we het beste in Malcesine gaan zitten, ook als je wilt kitesurfen natuurlijk..

Of we leggen een boot het dichste bij Malcesine, en vervolgens kunnen we naar alle andere plekken varen? Klinkt goed he, wat doen we hier nog?
Solliciteren bij Meridiana ofzo en gaan met die banaan!

Arriverdeci! :p:
 
Desenzano vs GENUX

Desenzano vs GENUX

ElStevo,

Gebied rond het Garda meer is zeker gaaf. Ik ben een tijdje gestationeerd geweest (tijdens ACMI) in Desenzano (del Garda) en opererend vanuit Brescia Montichiari.................... Man man man wat was dat vreselijk gaaf.

Dan MOET je de GENUX in Lonato wel kennen! (tegenwoordig DEHOR) Kerel, daar heeft de Klu, of beter, haar personeel de omzet jaren lang lopen verdubbelen.

Of was jij zo'n foute vent die continue in de SestoSenso of de Biblo zat, beetje de maffia chickie's uitchecken:cool:

Dat zijn trouwens wel leuke locatie's om een keer een Airwork borrel te houden. FF via Ryanair tickets boeken voor €20.- all inclusief en dan op naar Bergamo, wat een kleine 30 minuten rijden is naar Desenzano en KNALLEN maar.

Kunnen Overload, Onassis, Lear999wa en JoostenF lekker gratis mee op de jumpseat. (zijn er wel zoveel jumpseats in een FR kist?)

Kan FD daar eens laten zien wat ie waard is, met iets dat ook de moeite waard is! :)

Groeten

:radar: André :radar:
 
DEAL, tussen 9-23 Juni ben ik beschikbaar. Ik zal ook wel mijn barbecue-kunsten laten zien mocht iemand daar behoefte aan hebben op het strand.

STN - BGY: Totaalprijs vlucht 25,31 GBP

Iemand die nog zo gek is als ik?
 
Last edited:
Surferboy meldt zich alvast aan voor de Airwork BBQ/Borrel International!:biertje:
 
huidig: Amsterdam

Droom:
Soneva_Fushi_Resort.jpg



ff die bomen weghalen, runway neerzetten en een dikke villa :grijns:
 
Zolang ik niet in de sim zit maakt het niet zoveel uit! Ergens in Juli moet wel te fixen zijn!:cool:
 
Dan zit ik weer in Phase 2 van ATPL theorie :p: ik ben alleen beschikbaar van 9-23 Juni. Of na 4 September...

Of we moeten natuurlijk ergens een weekend tussenflansen ;)
 
Momenteel woon ik in Engeland, en zou het allerliefste in de Alpenlanden wonen. Mocht dat niet lukken, mag je mij op een mooi eiland neerzetten.

Mogen we hieruit opmaken dat het Verenigd Koninkrijk wat jou betreft niet in de categorie "mooie eilanden" valt?:stapelge:
 
Dan zit ik weer in Phase 2 van ATPL theorie :p: ik ben alleen beschikbaar van 9-23 Juni. Of na 4 September...

Of we moeten natuurlijk ergens een weekend tussenflansen ;)

Na 4 september moet wel goedkomen, zolang het maar voor November is.....:biertje:
 
Na 4 september moet wel goedkomen, zolang het maar voor November is.....:biertje:

Hehe deal, ik ben alleen bang dat wij met zn 2en zijn als ik de reacties zo zie :p:
Ach des te meer barbecuevlees en bier hebben wij nietwaar?

We moeten eigenlijk gaan als de ' Ali sul Peschiera ' airshow aan de gang is!
Hier een kiekje van de show in 2004:

0595401.jpg


Mogen we hieruit opmaken dat het Verenigd Koninkrijk wat jou betreft niet in de categorie "mooie eilanden" valt?:stapelge:

Nou als ik heel eerlijk ben, ik had liever gehad dat Oxford Aviation Acadamy op Aruba gebouwd was, dan had ik in mijn vrije tijd ook nog kunnen zoeken naar bewijs tegen Joran ;)
 
Back
Top