Dronken passagier valt gezagvoerder KLM aan

La Linea

New member
Dronken passagier valt gezagvoerder KLM aan

29-03-2007

SCHIPHOL - Een dronken Schotse passagier heeft woensdagavond (28 maart) op Schiphol bij het instappen een gezagvoerder van de KLM aangevallen en mishandeld. De captain van een vlucht naar Aberdeen weigerde de 39-jarige man mee te nemen, omdat deze passagier dronken was. Toegesnelde beveiligingsmedewerkers wisten de Schot te overmeesteren, aldus de Koninklijke Marechaussee.

De gezagvoerder raakte licht gewond. Zijn belager werd gearresteerd en is donderdagochtend weer vrijgelaten nadat hij een boete van 1500 euro had betaald.

Wat zou de Marechaussee gezegd hebben die donderdagochtend bij de deur: "Ennuh,......volgende keer niet meer doen he?!"

Van mij hadden ze hem wel wat zwaarder mogen straffen ipv slechts 1.500 Euri!!:1855:
 
Last edited:
Komt waarschijnlijk door de nieuwe veiligheidsregels.......

Normaal zie of hoor je de crew ook niet.....:yeehaa:
 
Een paar dagen cel had ik ook niet erg gevonden, aan de andere kant is 1500 euro wel een flink bedrag natuurlijk.
 
Alles naar verhouding!
Je vuilniszak in Amsterdam een dagje te vroeg naar buiten, 45 euro. Midden in de nacht na een vlucht 10 km te hard op de snelweg , 50 euro.
Met je telefoon in de hand op P30 stapvoets rijden (collega overkomen) 140 euro!
Een persoon molesteren, 1500 euro. Dat is toch een logische verhouding of nie dan.....
Valt me nog mee dat hij een boete kreeg. Marechaussee had m ook vriendelijk kunnen verzoeken in het vervolg toch echt "de dialoog aan te gaan" dat doet de overheid namelijk ook met raddraaiers en werkt doorgaans uitstekend.....:eek!:
 
Marechaussee had m ook vriendelijk kunnen verzoeken in het vervolg toch echt "de dialoog aan te gaan" dat doet de overheid namelijk ook met raddraaiers en werkt doorgaans uitstekend.....:eek!:
Nee, die gaan op vlinderjacht.. of toch weer niet... ;)

En laten we wel wezen, het klinkt wel erg ernstig, maar veel meer dan lichte verwondingen en een gescheurd uniform heeft de beste vlieger niet opgelopen. DUs mogelijk heeft de dronken man slechts zijn jasje vastgegrepen, daarbij de pols van de vlieger gekrast en het rever gescheurd... Vind 1500 euro wel gepast.. (afgezien van het feit dat hij sowieso zijn handjes had moeten thuishouden)
 
Dat heb ik nou altijd al eens willen doen , jasje uut en kleunen:yeehaa:
Zit me vaak zo in te houden omdat ik in uniform zit en mezelf "moet gedragen"...

Wel lullig in een volle terminal:biertje:
 
Heeft welliswaar niks met de KLM gezagvoeder te maken, maar gisteren op Luton hoorden wij op de freq dat een Easy jet moest terugkeren en die vroegen of de politie en een ambulance klaar konden staan.

Daar zal het ook wel een beetje uit de hand zijn gelopen...:(
 
Back
Top