DP Aviation, Loss of Licence - Ervaringen?

Honeywell

New member
Hallo allemaal.

Ik zit met een vraag. Enkele weken geleden heb ik een brief ontvangen van mijn huidige Loss of Licence verzekeraar, Driessen & Rappange, dat mijn premie omhoog zou gaan aangezien de verkezekering voor de verzekeraar verliesgevend is geweest de laatste jaren. Verder heb ik veel problemen om met Driessen in contact te komen (zowel telefonisch als via e-mail). Het concept klant is koning is bij dit bedrijf in ieder geval ver te zoeken.

Dit alles was voor mij genoeg reden om op zoek te gaan naar een andere verzekeraar. Na het een en ander aan google werk ben ik gekomen op de volgende site: http://www.dpaviation.nl/

Vandaag via e-mail een offerte ontvangen voor een Loss of Licence verzekering die gemiddeld een stuk goedkoper uitkomt dan hetgeen ik nu zou moeten gaan betalen bij Driessen.

Maar nu is natuurlijk mijn grote vraag:
Zijn hier mensen met ervaringen met DP Finance/DP Aviation?

Bedankt! Groetjes
 
Last edited:
Heb Honeywell inmiddels een PM gestuurd. Voor anderen; heb persoonlijk hele slechte ervaringen met deze club en de directeur hiervan, wil daar hier niet te veel over uitwijden. Wees gewaarschuwd!
 
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan momenteel. Mijn premie gaat niet een beetje omhoog... hij gaat bijna 3 keer over de kop!!! no kidding.

viavia kreeg ik een tipje over iets in de UK... Hiscox, anyone?
 
Mja, bij de offerte die ik ontving van DP aviation zaten de voorwaarden van Hiscox, die zagen er opzich wel goed uit...
 
Back
Top