Doorstromen zonder natuurprofiel

Jurvg

New member
Hallo,

Ik ga binnenkort beginnen aan de selectie van MLD. Ik zit alleen met een probleem. Ik hebt een E&M profiel, en ik weet dat dat voor defensie nog niet zo'n probleem is, maar stel dat ik later door wil stromen naar de burgerluchtvaart, kan ik die papieren dan wel halen zonder natuurprofiel?

Is het echt zo dat je je ATPL al haalt tijdens je opleiding bij de marine? Ik sprak namelijk laatst iemand van de marine en die vertelde mij dat het niet waar was, maar op dit forum lees ik het constant.

Het is ook mogelijk om, als je naar de burgerluchtvaart doorstroomt, over te stappen naar fixed wing toch?

Jurriaan

P.S. bespaar me alsjeblieft reacties als "je moet het niet doen om later de burgerluchtvaart in te gaan". Dat weet ik maar al te goed en daar doe ik het ook echt niet voor, maar ik zie mezelf later nou niet op m'n 50ste nog in een nh90 zitten ;).
 
Ik denk dat het belangrijk is om eerst door de selectie te komen. Mocht dat lukken wordt het hele verhaal je dan wel duidelijk. Bel anders ook even met de voorlichting van Defensie.
 
Back
Top