Dom rep.

staf5480

New member
Hoi Er staat al een paar dagen een kist van ArkeFly op de dom repbliek.
Welke kist is het en Wat is ermee aan de hand?? Iemand meer info
Op schiphol.nl staat indefinite delay....
 
FOUT!!! Dit zijn nu juist de zaken waar je OPS niet mee moet lastig vallen!

HAHAHA die opmerking kwam vanuit je tenen he??? Geweldig :grijns:

Maar je hebt helemaal gelijk, tis ook overal hetzelfde "weet je het even niet, bel je toch gewoon even OPS" net zo makkelijk, die hebben toch de hele dag geen r%%t te doen.......

Trouwens staf 5480, als je het weet wat dan? jij kunt er waarschijnlijk niets aan veranderen, toch?
Lekker belangrijk, kisten kunnen nu eenmaal niet 24 uur per dag in de lucht zijn, af en toe moeten ze ook even naar beneden...en in dit geval.....die staan over het algemeen ietsjes langer dan normaal aan de grond ;)

Climb350
 
HAHAHA die opmerking kwam vanuit je tenen he??? Geweldig :grijns:

Maar je hebt helemaal gelijk, tis ook overal hetzelfde "weet je het even niet, bel je toch gewoon even OPS" net zo makkelijk, die hebben toch de hele dag geen r%%t te doen.......

Trouwens staf 5480, als je het weet wat dan? jij kunt er waarschijnlijk niets aan veranderen, toch?
Lekker belangrijk, kisten kunnen nu eenmaal niet 24 uur per dag in de lucht zijn, af en toe moeten ze ook even naar beneden...en in dit geval.....die staan over het algemeen ietsjes langer dan normaal aan de grond ;)

Climb350

kan er niets aan veranderen, maar wel mijn famillie aldaar op de hoogte houden die graag terug willen naar NL
 
je familie wordt op de hoogte gehouden door hostess en de crew.

maak je dus geen zorgen.

als je idd bij tfl werkt zul je alles nog wel horen.

tis iig k#t weer dus zonnen is er voor niemand bij :(
 
je familie wordt op de hoogte gehouden door hostess en de crew.

maak je dus geen zorgen.

als je idd bij tfl werkt zul je alles nog wel horen.

tis iig k#t weer dus zonnen is er voor niemand bij :(

heb gewerkt=verleden tijd......
maar evengoed bedankt
 
Een weekje of twee toch, wat ze zeiden? Jongens, een lantaarnpaal is toch echt harder dan een vleugel :rt:
 
Lantaarnpaal staat nog fier omhoog. Enkel een krasje. Rightwing is met meer dan een meter ingekort.....
Echt waar en geen grapje
 
BRUMMEN - “De punctualiteit van ArkeFly in december is beneden alle peil”. Die conclusie trekt directeur Hendrik Noorderhaven van EUclaim. Noorderhaven reageert als een wesp gestoken op de opmerking van TUI-topman Steven van der Heijden dat er onwaarheden zouden worden verkondigd. “Als TUI, de moedermaatschappij van ArkeFly, mij voor de rechter wil dagen wegens smaad dan kunnen ze in januari nog een verrassing tegemoet zien.”

Hij doelt daarmee op het feit dat ArkeFly geen punctualiteitcijfers bekend maakt. Volgens Noorderhaven ‘weet Van der Heijden niet hoe hij een airline moet runnen’ en hanteert de maatschappij een veel te strak schema en een onlogische vlootplanning. Rond de Kerstdagen is het schema van ArkeFly nog steeds verstoord door de incidenten die onlangs plaatsvonden.

Problemen op de Dominicaanse Republiek en Kreta
ArkeFly kwam negatief in het nieuws toen een vlucht in Punta Cana bijna tachtig uur vertraging opliep door een technisch mankement en slecht weer. “Dat mankement is pech, maar in het Caribisch Gebied komen jaarlijks gemiddeld zeven zeer zware stormen voor, dus die kun je zien aankomen,” aldus Noorderhaven. Hij heeft felle kritiek op de vlootplanning bij ArkeFly.

“Ze hebben drie Boeing 767’s en een 737. Eén 767 staat stuk op Kreta met grote schade aan de vleugel doordat het toestel op een lichtmast botste. Die is nu weken uit de vloot. Ten tijde van het mankement op Punta Cana vloog de derde 767 voor het Canadese Zoom Airlines tussen Londen en New York. En nu, in één van de drukste periodes, staat nu dus een 767 kapot op Kreta, staat een andere in onderhoud en is er maar eentje vliegwaardig.”

Woordvoerster Simone van den Berk bevestigt tegen Luchtvaartnieuws.nl dat er veel vertragingen zijn. “Dit is nog steeds het domino-effect van de problemen die we onlangs hadden. Met de Kerstdagen is het bijna niet te doen om vervangend vervoer te regelen, dus we doen ons best met ons eigen materieel. Onze 767 op Kreta wordt momenteel gerepareerd en twee andere 767’s zijn in onderhoud geweest. Dat onderhoud staat al tijden van tevoren ingepland en moet ook gebeuren. Veiligheid gaat bij ons boven alles.”

Veel vertraging en annulering
EUclaim, het bedrijf van Noorderhaven, ontving deze maand veel klachten van passagiers. Door alle problemen zijn er momenteel veel lange vertragingen en annuleringen. “ArkeFly weigert gegevens hierover bekend te maken, maar in januari zullen wij tot in detail beschrijven hoe het gesteld staat met de punctualiteit bij ArkeFly. Ik kan nu al zeggen: die is om te janken,” aldus Noorderhaven.

Noorderhaven hoopt dat Van der Heijden snel iets aan de situatie doet en open kaart wil spelen over de punctualiteit.
 
Back
Top