DLR-test

Spullen zijn inmiddels gestuurd! Was lekker thuis met Koningsdag, nog slechter voor de concentratie:biertje::biertje:

Heel veel succes en bij vragen, let me know!
 
Tent dichtgegooid

Tent dichtgegooid

Zul je net zien dat ik in oktober 2014 naar de Infotage van de Luftie wil gaan, gooien ze de tent opeens dicht:traantjes...wel een klein beetje enttäuschend... Heeft iemand van julie enig idee of er ergens 2015 weer Infotage zullen zijn? Zul je net zien dat de vraag naar NFF inkakt, precies op het moment dat ik wil gaan solliciteren...aber wir werden die Hoffnung nicht begraben ;)
 
Ik heb begrepen dat heel 2015 sowieso geen nieuwe klassen starten in Bremen. Er is een dikke wachtlijst van NFFers (ik meen honderden). Spohr heeft duidelijk gemaakt de KTV (Lufthansa cockpit CAO) kapot te willen maken. Op nieuwe aanstellingen voor FO's hoeft dus voorlopig niet gerekend te worden. Triest maar waar...
 
Ik heb begrepen dat heel 2015 sowieso geen nieuwe klassen starten in Bremen. Er is een dikke wachtlijst van NFFers (ik meen honderden). Spohr heeft duidelijk gemaakt de KTV (Lufthansa cockpit CAO) kapot te willen maken. Op nieuwe aanstellingen voor FO's hoeft dus voorlopig niet gerekend te worden. Triest maar waar...

Goed om te weten...ik had gehoopt eind van dit jaar mich zu bewerben voor de ab initio opleiding daar... maar dat gaat hem dus voorlopig niet worden:huilt:. Heeft iemand ervaring met BA? Zouden jullie mij aanraden om (zodra weer vacatures beschikbaar) voor het Future Pilot Program van de BA te gaan? KLS is voor mij sowieso out of the question omdat de opleiding daar reteduur is en ze het baanperspectief op hun site naar mijn idee veel te mooi schetsen... Elke tip is welkom ...:duh:
 
Back
Top