DLR Lufthansa Selecties

Somalipilot

New member
Hoi, allemaal

Wie anders gaat het wagen bij Lufthansa misschien kunnen we samen proberen de selecties ?

Hoe zijn de Duitsers tegenover mensen met andere Nationaliteit ? :traantjes

Hoe goedt moet je Duits zijn ? Zijn er mensen die het al door die selecties heen zijn dan hoor ik dat graag bedankt !
 
Ik ben er doorheen! Maar mijn Duits is ook supergoedt. Tegenover Nederlanders zijn ze heel ok, ik ken ook een Nigeriaan waar ze aardig tegen zijn. Wel discriminerende moppen over gele kentekens, caravans en zo. Somali geen idee, moet je een Duitser vragen denk ik. Verder nog anderen? Je leest er hier bijna niets over :biertje:
 
Ik ben er doorheen! Maar mijn Duits is ook supergoedt. Tegenover Nederlanders zijn ze heel ok, ik ken ook een Nigeriaan waar ze aardig tegen zijn. Wel discriminerende moppen over gele kentekens, caravans en zo. Somali geen idee, moet je een Duitser vragen denk ik. Verder nog anderen? Je leest er hier bijna niets over :biertje:

Gefeliciteerd man ben erg blij voor je !
Oke mooi om te horen dan ja ik ga het wagen dan effe meine Duits bijspijkeren. Ga jij straks op de MD-11 vliegen als Cargo best mooi kist. Zijn er websites waar je alvast op die selecties kun trainen. :confused:
 
Moest toen wel ondertekenen dat ik er niet op stond dat ik mijn fiets terug wilde...verder geen problemen!
 
onbenullige antwoorden zijn ook erg leuk jongens ! Die 2 minuten dat je hier iets intypt heb je 2 minuten verloren van je leven kun je net zo goedt niet beantwoorden die krijg je nooit meer terug hahaha ! ik ben done met dit topic doei jongens heb de nodig informatie
 
Beste Airworkers,

Zouden de mensen die de BU hebben gedaan mij exact kunnen vertellen welke onderwerpen bij TVT; bij RAG aan te pas komt ? Ik heb het wel redelijk kunnen vinden op pilotenboard.de maar ik zou het ook graag horen van mensen die de TVT ook hebben gehad en hoe hebben jullie je op deze test voorbereid ?

Ik heb Denksport Physik in huis wat iedereen op het board gebruikt om zich voor te bereiden en dat doe ik dan dus ook! :)

Alvast bedankt
 
Ik denk dat pilotenboard.de toch de beste bron blijft. Tussen de BU en GU van de DLR zijn enkele verschillen. Een daarvan is dat de testjes waar jij het over hebt niet in de GU zitten. Omdat ik denk dat verreweg de meeste personen op dit forum die de DLR gedaan hebben daarvan de GU gedaan hebben, denk ik dat pilotenboard.de voor jou dus de beste bron blijft.
 
Ja je hebt gelijk Tim, ik heb deze post ook gemaakt met in mijn achterhoofd houdend dat vele mensen op Airwork de GU hebben gedaan maar ik hoop dat er toch een enkeling is die de BU heeft gedaan en mij dit zou kunnen vertellen. Ik weet van Cpt. Oveur dat die de BU heeft gedaan maar dat is helaas al een tijdje geleden en ik kreeg het idee dat de BU sindsdien flink veranderd is. Ik hou hoop!:)
 
Yo Q10,

Maak je niet druk... Naar mijn idee zit je jezelf onwijs te stressen man. Relax alles komt goed!! Zo niet zijn er meer wegen om je droom te verwezenlijken :) Pilotenboard.de geeft inderdaad meer info dan hier op Airwork. Wanneer heb je je BU?

Rick
 
Hey rick!

Dat heb je helaas fout haha ik ben helemaal niet iemand die hem stresst maar ik ben graag erg goed voorbereid! Ik denk dat de mensen die de GU hebben gedaan(niet lullig bedoeld) de 2 testje's die de AI's hebben redelijk onderschatten.
TVT: Natuurkundige vragen in het duits met duitse begrippen e.d.
RAG: Wiskunde sommen(Verhaaltjes sommen) ook weer duitse begrippen.

RAG gaat redelijk vlot aangezien de begrippen die ze daar gebruiken pretty basic zijn maar bij TVT gaan sommige vragen best diep met lastige duitse begrippen.
Dus vandaar mijn vraag hoe AI's zich hebben voorbereid op TVT :)

Ik heb mijn BU 6 Juli, ben van a.s. zondag tot en met vrijdag bij Topilots, ik zal mijn ervaringen met dit Seminar op AW dumpen als ik terug ben. Misschien hebben mensen er wat aan.
 
Back
Top