divorce corner

He FD, hoop dat je gauw terug komt om Biscane en ondergetekende gezelschap te houden!

Remember, son: if it flies, f*cks or floats; rent it, don't buy it!

Erik
 
Eddie Murphy legt het nog één keer uit...

[youtube]SniOXFhwIZ8[/youtube]

FD, nogmaals, succes kerel. ;)
 
FD ik lees het net en it SUCKS!!

In mijn familie ook een scheiding en dat zuigt aan alle kanten. Kan me een klein beetje voorstellen hoe je je voelt man!! Meesten vrouwen zijn prima maar je hebt er een paar op deze wereld. Gelijk geld eisen etc terwijl ZIJ fout waren ( en ze hadden geen recht op geld !!! ). Karma heet toch zoiets. Iedereen krijgt wat hem/haar toebedeeld wordt of zo!

Sterkte collega!

Gr AJ
 
heb zelf gruwelijk veel mazzel gehad, na vier jaar aan modderen de (gelukkig ongetrouwde) labiele kip op tijd ingeruild voor een top wijf (ze zijn er echt, geloof me, wat er uit voortgekomen is staat als bewijs op plaatje hier naast), heel veel sterkte dude

hoe je het went of keert, volgens mij zit er echt wel een goede tussen hier en daar, het is een kwestie van beetje zoeken en een portie geluk hebben....

PS, de NL Esquire had laatst en goed verhaal over scheiden (op mannen gericht)
 
Tja, heb ongeveer hetzelfde meegemaakt. Maar ben nu weer getrouwd, nadat ik op goede Nederlandse wijze 7 jaar met haar heb samen gewoond. Er zijn best wel goede Amerikaanse vrouwen (of misschien wel "vrouw") te vinden, moet alleen redelijk hard zoeken. Heb wel geleerd dat je gewoon moet blijven doen wat je zelf wilt doen en niet ingeven, anders proberen ze helemaal over je heen te lopen, en "stay away from drugs" Voornaamste reden dat ik ben gescheiden.
 
Yeah ook zo'n labiele prozac slikkster gehad, gewoon in de bak laten gooien en faa informeren dat er een gek je carriere dwarsboomt.gevoel op hold gezet, behalve pissed of mode aan laten staan.
 
Back
Top