Dienstruil

Slim

New member
Ik stel hier waarschijnlijk een rhetorische vraag, maar heeft hier iemand zin om een dienst op 1 januari van me over te nemen?

Ik vlieg nl. 2 legs enigszins 'früh' vanuit MUC en daarna nog MUC-AMS en AMS-MUC, C/O om ca.20:30 lokaal. Aangezien ik daarna prive terug wil vliegen naar AMS en de laatste vlucht nou net rond C/O tijd gaat, wordt dat zeer krap.

Of nog beter...moet er toevallig een CRJ collega prive van AMS naar MUC op de 1e? Kan 'ie mijn vlucht doen.. ;) Stap ik in AMS uit...

Happy Holidays! Hoop dat jullie geen Arsch Karte getrokken hebben, zoals ik. :1855:
gr.
Slim
 
nou, ik kan goed met je meepraten. Wat een misplanning daar op dat kantoor in CGN!!
Wordt er je gvd wat beloofd en wordt het op de dag dat je naar huis gaat even fijn veranderd... Zou bereitschaft in DUS krijgen ipv MUC en daarna 2 dagen vrij, en nu niet. Wat een Káá-úú-téé zooi!!! en dat ook nog even boven die 175 uur van deze maand. Wordt gek van die duitssers....Zo, dat moest er even uit..
 
Hmm...denk dat ik dan die A Karte maar aan jou doorpass. ;)

Snap niet dat ze het niet zo plannen dat je OF met kerst werkt, OF met Oud & Nieuw...en niet beide. Maar goed. Er valt voor morgen niks te wijzigen, dus het zij zo...

gr.
Slim
 
Heb je wel een kistje met Sekt gestuurd? Doet meestal wonderen. ;)
 
nou... de dag is voorbij met het nodige gezeik.. Jongens jongens.. Die lui kunnen toch echt niet van mij verwachten mij ´even´met 8 uur te verlengen (ipv 3 uur 11 uur..).... Dit kan toch niet normaal zijn ofwel?
 
Life is a bitch. Ik lig vanaf volgende week iig lekker 3 weken met m'n ballen in het zand!:cool:

Mogen jullie weer wat extra voor mij vliegen...;)
 
Back
Top