De Sim 1

''dit kan u niet menen''
'' als je dit afpakt weet je niet wat je op je hoofd haalt, je zit dan zo in de problemen'' zegt apollo (blufferig)

''zo wat'' en linkingirl4u pakt het tasje af en kijkt derin
en ziet een memorie stick met wat papieren en make-up
 
"aaah daar hebben we die memorystick die het ministerie van Defensie al kwijt was! Alle geheimen over de missie naar Afghanistan waarbij Apollo haar vliegkunsten zal laten zien staan erop!"
 
"Nou, die make-up vind ik er ernstig verdacht uitzien, dit is volgens mij een lipstick met explosieve erin verstopt, deze neem ik in beslag. De rest mag u terug hebben"

:)P)
 
hoe komt u daar nou bij, tuurlijk is dat die memorie stick niet, het is uhm voor mijn school:D

en me lippen dan, urrgh, ik was liever met een f16 gegaan zijn dan was ik al in hong kong
 
Dan besluit Kliko, dat de memory stick wel eens in de data-loader van de 767 kan worden gestoken, wie weet wat er dan gaat gebeuren...
 
neej dat kunt u niet doen, nee please, ik ga deraan. zegt apollo bang
 
Dan maakt de CIA-agente zich uit te voeten; opeens bedacht ze dat ze morgen een debat voor nederlands had, en daar nog veel voorbereiding voor moest doen. Ze laat de rest achter en hoop morgen de afloop te horen :)
 
Te laat, Kliko geeft de memory-stick een zetje en de data-loader begint te snorren. De motoren, die reeds waren gestart, spinnen langzaam op, de parking brake, gaat er vanzelf af. Kliko en Art kijken elkaar niet-begrijpend aan. Het toestel taxiet uit zichzelf naar het begin van de baan.

Half Teuge is uitgelopen, om deze speciale solid vlucht naar Hong Kong uitgeleidde te doen...
 
apollo kreeg de memorie stick terug en ging zitten, opeens hoorde ze een omroep dat ze gingen vertrekken, het vliegtuig maakte vaart en is van de grond af na een half uurtje waren we helemaal op hoogte en kwam er iemand naast Apollo te zitten
 
"Nee hè," denkt vliegplannetje, als 't toestel eindelijk afleveld, "ben ik in slaap gesukkeld, terwijl ik de short-field take off performance wel 's wilde meemaken."
 
Apollo hoorde een gepiep uit haar tas komen, het personeel hoorde het ook apollo rende naar de wc en zag dat het de memorie stick was, shit hoe zet je zo ding af,

opeens hoorde ze gerommel en hoorde ze paar geweer schoten ze keek uin ttn kiertje naar buiten en zag mannen met geweren, dat ding had me gewaarschuwt, hopelijk zit er een wapen in maar waarscheinlijk niet, ze liep naar buiten en kreegn een pistool tegen haar hoofd en ze moest gaan zitten
 
wat voor taal is dat nou, vast uit irak ofzo die gasten hihi
 
Pssst, speel even mee zegt de man. Apollo denkt "huhhhh?"
Ja, speel even mee. Ik ben op jacht naar konijnen, maar ze nemen me niet serieus meer. Ze hebben namelijk door dat ik helemaal geen kogels maar gewoon losse flodders in dit geweer heb zitten. Als ze zien dat jij bang bent, misschien dat ze me dan toch weer serieus gaan nemen. Maarruh, wat is dat gepiep?
 
kunnen ff prive praten dan???
ja hoor

MEE KOMEN JIJ en hij houd een pistool tegen apollo's hoofd

ze liep mee,

huh op jacht naar konijnen, in een vliegtuig hebben ze geen konijnen, en volgens mij ben jij helemaal niet opzoek naar konijnen aangezien je pakkie
 
** even tussendoor **

Registratie datum : 30-1-2006
Berichten : 96 :eek: :eek:

Dat kan haast niet anders dan een record zijn!!
 
Oh zei ik konijnen? ikkkuh.... bedoel ..... eekhoorns... Ja je weet wel van die schattige kleine eekhoorntjes? Er zijn er een heleboel ontsnapt, en ik moet ze weer vangen, anders zou iemand ze zo maar in een houtversnipperaar kunnen gooien.

Maar goed, konijnen, eekhoorntjes, MEEKOMEN! geen gedonder.

En wat is er mis met mn pakkie? gewoon klassiek zwart, met bijpassende zwarte schoenen, en bivak-muts, toch niets mis mee?
 
Back
Top