De Sim 1

Oorspronkelijk gepost door P51D
** even tussendoor **

Registratie datum : 30-1-2006
Berichten : 96 :eek: :eek:

Dat kan haast niet anders dan een record zijn!!

DIANA!!!!!!!!!!!!!!!!! volgens mij heb je iets voor je persoonlijke guinnessbook!!!!!
 
ja ho eens, ik ga niet luisteren naar een gek die in een vliegtuig 10 km van de aarde zoekt naar eekhoorns,



ps P51D ik verveelde me

uhh watte?

persoonlijke guinnessbook!!!!!

uhhhh
 
Oorspronkelijk gepost door Apollo
ja ho eens, ik ga niet luisteren naar een gek die in een vliegtuig 10 km van de aarde zoekt naar eekhoorns,



ps -IB- ik verveelde me

uhh watte?

persoonlijke guinnessbook!!!!!

uhhhh

Nou, je zal het maar meemaken, je hebt aardig wat mafkezen in de luchtvaart, en dan heb ik het nog niet eens over de passagiers :grijns:

Ja, dat je verveelde merk ik ja, jij doet in 3 dagen, waar ik een klein jaar voor nodig heb...:1855:
 
ja vliegtuig gekaapt door een gek

ontopic


(nee ben niet ziek)
 
offtopic : je doet me denken aan mn ex apollo.... Is 12 jaar ouder als jou, maar was ook een ADHD kippetje.

En bedoel dat erg lief hoor, want ben erg happy met je! geloof me, heb nog nooit zo dubbel gelegen op deze website de afgelopen 4 jaar !

FD
 
haha fijn ik heb geen ADHD gedoe:(,,,
ps FD je doet me denken aan Jeremaija, dat was ene loveboy van de hele school je wouw eg niet naast hem zitten
 
zo lekker onschuldig allemaal nog.

Moet morgen erg vroeg uit de veren om voor de stichting een vluchtje te doen maar ik blijf nog even dit amusement volgen.
 
zeker weten? er is geen weg terug!!!:p:



maar ff ontopic met die gek hihi
 
Oorspronkelijk gepost door ocho gardena
zo lekker onschuldig allemaal nog.

Moet morgen erg vroeg uit de veren om voor de stichting een vluchtje te doen maar ik blijf nog even dit amusement volgen.

Hier nog eentje.. Nog 30 minuten entertainment voordat ik naar huis mag.. Nu nog hopen dat ik een empty seat naar Denver kan vinden.

Apollo -

Nou moe !! das ook nie liev ! ben zow lief voor jou!
 
Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman
heb nog nooit zo dubbel gelegen op deze website de afgelopen 4 jaar !

FD
Ik begin het net pas weer een beetje allemaal te volgen, en te zien wat ze op het board heeft aangericht, maar ik moet zeggen, ik vermaak me ook wel :D
 
Oorspronkelijk gepost door Flying Dutchman
Hier nog eentje.. Nog 30 minuten entertainment voordat ik naar huis mag.. Nu nog hopen dat ik een empty seat naar Denver kan vinden.

Apollo -

Nou moe !! das ook nie liev ! ben zow lief voor jou!

ik ben ook niet altijd de lieve lisannetjuh:p:
 
Back
Top