De laatste vlucht.....

Oud topicje, maar dat maakt voor mij niet uit.
Ik zag net dat ik een leuk boekverslagje voor Engels in de les moet schrijven. Normaal verzin ik altijd een goed verhaal ter plekken. Sinds ik dat de eerste keer deed kreeg ik gelijk een mooie voldoende. Sinds die tijd lees ik ook geen boeken meer :D. Nu was mijn inspiratie een beetje op en wist dat hier nog wat mooie verhalen opstonden. Met behulp van dit orginele verhaal ga ik maar morgen maar eens de vragen beantwoorden.

Thanks,

DBX
 
DownBurstX said:
Oud topicje, maar dat maakt voor mij niet uit.
Ik zag net dat ik een leuk boekverslagje voor Engels in de les moet schrijven. Normaal verzin ik altijd een goed verhaal ter plekken. Sinds ik dat de eerste keer deed kreeg ik gelijk een mooie voldoende. Sinds die tijd lees ik ook geen boeken meer :D. Nu was mijn inspiratie een beetje op en wist dat hier nog wat mooie verhalen opstonden. Met behulp van dit orginele verhaal ga ik maar morgen maar eens de vragen beantwoorden.

Thanks,

DBX

Zit wel auteursrecht op hè......dus wel de bron vermelden :grijns:
 
capt. Kebab said:
PS DBX, wat is je cijfer voor je "boek"verslag?

Kebab Viruly.

Ik krijg er alleen een vinkje voor als hij goed genoeg is, en eind van het jaar waarschijnlijk een mondeling er over dat deels meeteld met het school examen.

DBX
 
dit verhaal doet mij ook sterk denken aan de eindscene in de film: the big lebowski! prachtfilm waar hij op het eind de urn van zijn vriend opent langs de rotskust in californie en alles in zijn baard gewaait krijgt :grijns:

m.h.
 
milehigh said:
dit verhaal doet mij ook sterk denken aan de eindscene in de film: the big lebowski! prachtfilm waar hij op het eind de urn van zijn vriend opent langs de rotskust in californie en alles in zijn baard gewaait krijgt :grijns:

m.h.



Had hij 's avonds in ieder geval nog wat te eten.:grijns:
 
toevallig niet een stukje van die opa in je mond gehad en opgegeten kebab??:stapelge:

mooi verhaal:biertje:
 
Ooit een keer meegemaakt op Schiphol dat tijdens de afhandeling van een vliegtuig het kistje met de urn werd stukgereden nadat het op het plaform gevallen was. Urn ook kapot. Resterende as bijelkaar geveegd en in een zak gestopt. Stond gelukkig geen wind. Via het mortuarium op schiphol kon een zelfde urn gefixed worden. Om het kleine beetje as dat er nog was aan te vullen zijn de asbakken van het afhandeling bedrijf geleegd.

Waar of broodje aap?

Werd mij lang geleden vertelt toen ik nog in de afhandeling op SPL werkte.

Zijn wel meer bizarre dingen op SPL gebeurd.

Groetjes,

Rob.
 
Goed idee.
Maar dan alleen als er iets in de cockpit gebeurt is. Zoals dat ik een keer de holding in moest over dayne omdat er landen zijn waar mensen hun handen niet wassen als ze het eten klaar maken. Toilet werd nog maar net gehaalt. Heb nog wel een paar van die verhalen..

Groetjes,

Rob.

PS Denk dat iedereen hier wel een verhaal over heeft, zeker de Long Haul vliegers.
 
Last edited:
jo Robbie,

je kent de ongekuiste versie....
Heb ooit eens een keutel boven Florida uit een C 152 moeten gooien, en ook nog eens mn reet moeten afvegen met mn approach plates.

K.
 
Was het een keutel of was het iets vloeibaarder? Weet wel dat het boven Dayne bij mij erg vloeibaar was. 2 dagen POP en dan weet je het wel.

Rob.
 
Vreemde site, capt. Kebab.

Naast asverstrooiingen doen ze ook vliegtuigverstrooing (kijk mij niet aan, spelling letterlijk overgenomen). Ik denk dat als ons oudste vliegtuig echt op is, dat we Heldair maar eens moeten bellen. Hoeven we niet zo'n groot gat te graven.

Nog even terug komend op jouw intussen oud verhaal, ik voel met je mee. Ik heb, zoals EHAM-ATC al eens opmerkte, de troep daadwerkelijk moeten slikken :stapelge:! Heeft me na de vlucht minimaal 26 biertjes gekost, en nog was de smaak niet weg. Mijn advies, gebruik niet het door de nabestaanden aangereikte 5 liter Remia fritesaus emmertje met doorboorde bodem. Been there, done that!
 
Back
Top