DC 8 cargo video

Comedy ja danwel te nee ,iemand van de fans zich al af gevraagd WAAROM deze muppet pakjes moet vliegen in een brontosaurus?

En dat gaat in mijn achtertuin (EBOS) in take-off?Brrr....
 
Oorspronkelijk gepost door jaap stobbe
iemand van de fans zich al af gevraagd WAAROM deze muppet pakjes moet vliegen in een brontosaurus?
Waarschijlijk omdat het toch wel aardig verdiende.
Ik denk dat jij ook wel muppet pakjes bij UPS wil vliegen voor $200.000 per jaar of zo.
 
Ik zei"DEZE"muppet, no offense whatsoever to be taken door de andere cargovliegers...ik vind het een dwaas van een gozer!
Z'n co kijkt ook niet bepaald verheugd bij deze "grote Captain Muppet-show", you might notice.
 
Ok dan een verandering in mijn reply:
Waarschijlijk omdat het toch wel aardig verdiende.
Ik denk dat jij ook wel pakjes bij UPS wil vliegen voor $200.000 per jaar of zo.
 
Ik hou't even bij SLF op een poepjet bij onze Oosterburen voor minder,goed;) ?
 
Hey Stobbe, vlieg al jaren "Brontosaurus" met collega "Muppets".
Erg gezellig, goed verdienen en iedere dag thuis via jouw achtertuin......

Zo zie je maar, er zitten ook voordelen aan.

En we zijn allemaal professional pilots.....toch???

GF.
 
De vraag is stobbe WAAROM vlieg jij nog steeds bij een regional op een poepjet, waar is het fout gegaan? What happend with the major arline dream en het vliegen van het heavy iron:D . Just curious:rolleyes:
 
Ok, Ok respect.

niet wat ik had gedacht. beetje vreemde doefus, maar je zal er best wel mee kunnen lachen.

Wat de plee betreft. Nog aardig schoon, i've seen worse!

Die dude is echt gek. je moet die video van de rocket launch maar eens zien. :)
 
Nog aardig schoon, i've seen worse!

mannen.... :rolleyes:

En ach, we waren het er toch al over eens geworden dat je humor nodig hebt om je pensioen te halen. Deze man heeft gewoon voor humor voor 2 (of 3 of 4 of....), die haalt de 100 wel:)
 
Het zal niet mijn beste vriend worden met deze (overdreven) humor. Maar hij weet weldegelijk wat hij doet.

Het lijkt erop dat hier een aantal mensen zijn die het echte vliegen al een tijdje hebben moeten missen. In het filmpje waren de SOP's inderdaad ver te zoeken, maar hij had toch wel zijn pet op! ;)

@fcom: De vraag is stobbe WAAROM vlieg jij nog steeds bij een regional op een poepjet, waar is het fout gegaan? What happend with the major arline dream en het vliegen van het heavy iron . Just curious

Ik geef je het voordeel van de twijfel en ga ervan uit dat jij hier een geintje maakt, want als je dit echt meent ben je maar een zielig figuur. :( Niet iedereen kijkt er naar uit om iedere dag maar weer dezelfde routes en strak volgens het protocol te moeten werken. --> Kijk maar naar Caneman (en zie de verschillende reacties daarop...)
 
Eindelijk het filmje gezien. Ik zie dus niet wat het probleem was met die sinkrate warning op 100' Als je ziet dat de reversers er pas volledig uit zijn bij 3000' runway remaining, de 100kts call bij ongeveer 2500, de 80kts call bij 1500', dan is het dus duidelijk dat die kist op de nummers geplant moest worden waarvoor je dus een beetje aan moet duiken.
wat betreft de SOP's: ik dacht toch niet dat het echt zo slecht was. Ik zag vrij veel overeenkomsten met onze sop's en die ik bij andere maatschappijen heb gezien (ik heb het dan over de landing op die korte baan)
 
Back
Top