Database error bij zoeken

Phoenix_X

New member
Hoi Diana,

Sinds gisteren (11-11-2009) werkt de zoekfunctie niet meer op de site. Dit geldt voor de algemene zoekfunctie en voor de "Nieuwe berichten" functie.

De foutmelding (IE8 en FireFox 3.5):

Airwork Database Error

Database error
The Airwork database has encountered a problem.
Please try the following:

* Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
* Open the www.airwork.nl home page, then try to open another page.
* Click the Back button to try another link.

The www.airwork.nl forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.
 
Wat ik ook sinds gisteren merk (dus inderdaad 11-11-2009) is dat de frontpage niet netjes wordt bijgewerkt.

Nieuwe posts worden niet meer vermeld en bij veel draden blijft de laatste update staan op de update van 11-11-2009 of eerder, terwijl er wel nieuwere berichten zijn.

Als ik een bericht plaats, krijg ik ook een foutmelding dat ik max 1 bericht per 60 seconden mag plaatsen. (flood melding) Het bericht wordt dan trouwens wel geplaatst. (nu dus ook weer)

n.b. Ik gebruik daarvoor de snel reageren optie. Bij gewoon reageren weet ik niet of dit ook optreedt.

n.b.2. aanpassen van een bericht leidt tot een database fout.
 
Nog even ter aanvulling:
Windows XP / Firefox

Uitloggen/inloggen geprobeerd. (na verwijderen van alle relevante cookies en alle cookies die wellicht relevant kunnen zijn) geeft geen verbetering.
 
Bij het posten van een nieuw topic kreeg ik het bericht 'database error'. Nogmaals gepost, weer hetzelfde bericht. Beide keren zijn er echter wel topics geopend. Something strange is going on!
 
Jaa ik merk het ook!
Meestal kijk ik even of er nog wat nieuws is gepost maar dit blijft gewoon haken op oude berichten, pas als je bv. op crewroom klikt zie je nieuwe threads staan...

best gek en ook wel onhandig..
 
Verrek, ik wist niet eens dat de post gelukt was. Ik kreeg namelijk ook dezelfde error bij het posten ;).

Ciao!
 
Back
Top