CTC-easyJet

49015

New member
http://www.ctcwings.com/easyjet
CTC accepteert weer sollicitaties voor hun easyJet MPL programma.
Ik heb er geen belang bij en weet er verder het fijne niet van (financiën?) maar het lijkt me een mooie kans in deze tijd!

Met de usual resultaten uit het verleen bieden geen garanties etc. etc.
 
Last edited:
Euh, als t de bedoeling is dat die link naar iets over CTC/easyJet linkt moet je hem eventjes aanpassen...
 
Op wat geklets tussen Slim en mij na dus totaal geen interesse voor CTC en easyJet? We hebben het hier over één van de grootste en succesvolste maatschappijen (low cost of niet) van Europa. Ze bieden zelfs aan om in de juiste gevallen garant te staan voor de opleidingskosten. En niemand is daar op z'n minst in geïnteresseerd?

Nou ja, het zal wel. KLS-blauw is immens populair, dat snap ik. Echter, dat honderden jongens anno 2014 hun geld liever verspillen aan één of andere poldervliegfarm a la Stella, dan een solide plek in het easyJet programma, dat is vreemd.

Je hoeft er niet eens Duits voor te leren ;)
 
Hoe graag ik het zou willen.... Ik durf het niet aan om een dermate grote lening af te sluiten..
Mijn (ook geleende) geld is momenteel in een andere UK-instelling gepompt :)

Heb de link wel naar iemand anders doorgestuurd, thanks!

edit: blijkbaar moet je een huis in de UK als onderpand hebben om in aanmerking te komen voor de lening...
 
Last edited:
Hoe graag ik het zou willen.... Ik durf het niet aan om een dermate grote lening af te sluiten..
Mijn (ook geleende) geld is momenteel in een andere UK-instelling gepompt :)

Heb de link wel naar iemand anders doorgestuurd, thanks!

edit: blijkbaar moet je een huis in de UK als onderpand hebben om in aanmerking te komen voor de lening...

Klopt. Het is een zeer mooie cadetship waar een zekere mate van baangarantie bij zit. Let wel, die garantie geven zij niet, maar alles is er wel op gericht dat je een baan bij easyJet krijgt. Alleen de financiering is voor een Nederlander een puntje. (Tenzij je een huis in de UK of Frankrijk hebt)

De ABN verstrekt geen lening, tenzij het via een aangesloten vliegschool is.
 
Back
Top