De kans is groter dat de kls zegt, het geld is op. We kunnen de schuldeisers niet betalen, we sluiten de deuren. Ofja, of ze het willen of niet, de deuren worden gewoon gesloten want het geld is op.
Dan ben je wel mooi de lul met 100k schuld en geen afgeronde opleiding (of afgeronde opleiding maar geen baan)
De klm interesseerd het waarschijnlijk niet eens, er zijn genoeg gekwalificeerde piloten en tja jammer dat ze geen inkomsten meer kunnen halen uit de kls. Maar who cares, als het moet beginnen ze wel weer opnieuw een dochteronderneming die piloten opleidt.
Ik zeg niet dat het zo zal gaan, of wat dan ook. Maar ik denk dat bovensstaande wel een mogelijkheid zou kunnen zijn. Echter, ik weet niet hoe alles precies in elkaar zit. Maar als je veel geld hierin wil stoppen zou ik het maar extra goed onderzoeken!
Als ik het mis heb hoor ik het graag, maar ik zou zeker oppassen! Dat zou je sowieso doen, maar nu extra goed!