Concept A390 uitgelekt

Wat een twee onzin antwoorden. Het is toch luchtvaart, geinig, en o.a. ik had hem nog nooit gezien, dus niks verspilde post. Spreek lekker voor jezelf en niks in de "we" vorm. Of refereer naar waar hij al staat op deze site.

Als je hem al gezien had moet je dat dan zonodig hier laten weten? Over nutteloos gesproken. :duh: Als iedereen die al 's iets gezien had voordat het op deze site kwam het hier zou gaan zeggen. Dan was geen enkel topic meer te doen.

Sommige mensen zijn gewoon wel erg trigger happy op deze site. ;)

AWOL

PS. Dubbel posten op verschillende topics is wat anders, maar daar hebben we altijd Diana nog voor om te verhelpen toch?
 
Ondanks dat ik toch ook best veel gein gezien heb, was het een leuke verassing.:haha:

Bedankt daarvoor en schroom nooit om zo iets te posten. Er is altijd wel iemand die het niet kent!

WS
 
cool , die had ik ook nog niet gezien ( zoals ik zoveel nog niet heb gezien) wat mij betreft laat maar komen die posts!!

garoeten
 
Ik had hem ook nog niet gezien. Ik vond hem ook best geinig! En al hebben de meesten hem gezien, en mensen, gewoon posten zulke dingen er zijn altijd mensen die het niet gezien hebben, share the fun, wherever!
 
Back
Top