Collectors item (VNV Monopoly)

Boss du Manche

New member
Krijg net een fantastisch spel van Monopoly, speciaal gemaakt voor het VNV, vanwege het 80-jarig bestaan.

Deze blijft in het plastic en zal bewaard worden als collectors item.

VNV, hartelijk dank!
 
Bij ons liggen de nep-euro's al door het hele huis. Wel een grappig idee, vooral de kaart met: "u heeft uw vnv-contributie niet voldaan: betaal 150 euro...."
 
Jaja, dat doen ze met JOUW centen...misschien kan je met de aankomende globale economische meltdown deze winter het spel nog via ebay aan wannabe's aanbieden.
Had een wat passender cadeau verwacht...maar wie ben ik
 
Had een wat passender cadeau verwacht...maar wie ben ik

Hoezo verwacht jij cadeau's? De woorden 'gegeven paard' komen ineens bij me op, heel apart...
Laten we nou niet weer negatief gaan doen, lijkt me nergens voor nodig.
Ik vind 't niet iets vanzelfsprekends, bovendien vind ik 't een origineel cadeau... maar wie ben ik.
 
@ Conjo; Onassis bedoelt dat het welliswaar een kado is, maar van een vereniging waaraan de leden een redelijke contributie betalen, niet van een werkgever.

Het is dus een soort van sigaar uit eigen doos... maar wel een erg originele moet ik zelf zeggen (al ligt de mijne nu nog bij het postkantoor, ben nu wel benieuwd geworden).
 
Last edited:
Ja hij is leuk, idd wel betaald met al onze centen maar ja....
VNV is toch redelijk rijk geloof ik. Maar goed.
Heb ik in ieder geval iets terug gehad voor mijn centen, voor ik mijn lidmaatschap weer op zeg.
 
Krijgen we die thuisbezorgd? Ben al een tijdje van huis.

Voor de rest: veel plezier vanavond!

gr

Q
 
Krijgen we die thuisbezorgd? Ben al een tijdje van huis.

Voor de rest: veel plezier vanavond!

gr

Q

Ja, werd bezorgd met de post. Erg leuk kado. Was er ook blij mee. Maar ik begrijp dat er altijd een paar azijn zeikers zijn die weer moeten zeuren.....erg jammer.
 
Maar ik begrijp dat er altijd een paar azijn zeikers zijn die weer moeten zeuren.....erg jammer.
Die zijn er altijd, gewoon negeren, zeker als ze ook nog niet eens lid zijn van het VNV, maar wel een mening blijken te moeten spuien...

Persoonlijk vond ik het een leuk idee.
 
Ik ben nog steeds op zoek naar de verborgen boodschap die de woorden 'VNV' en 'MONOPOLY' samen in één zin herbergt...;)
 
Jaja, dat doen ze met JOUW centen...misschien kan je met de aankomende globale economische meltdown deze winter het spel nog via ebay aan wannabe's aanbieden.
Had een wat passender cadeau verwacht...maar wie ben ik
Wat had je dan gewild, 10 euro op je rekening gestort (da's al meer dan de kosten van dat spel), of had je liever een exemplaar van de bestseller "10 tips voor uw volgende sollicitatie"?
Dit initiatief is qua kosten een kleine druppel in het aquarium dat luistert naar de naam "VNV inkomstenpot". Het zou wat anders zijn als het cadeau van een maatschappij af kwam, maar de VNV is verre van armlastig....
 
Jaja, dat doen ze met JOUW centen...misschien kan je met de aankomende globale economische meltdown deze winter het spel nog via ebay aan wannabe's aanbieden.
Had een wat passender cadeau verwacht...maar wie ben ik

Lig je wakker van die paar centen die ze ervoor hebben uitgegeven? Beetje image-building om de neuzen VNV-gestemd te krijgen kan toch geen kwaad?

Leuk en origineel idee, en moet zeggen dat ik gister toch wel een middagje Monopoly heb gespeeld.....
 
ahh joh en de klm'ers onder ons betalen toch het meeste lidmaatschap! :grijns:

Ga binnenkort eens spelen met de vliegtuigjes ;)
 
Persoonlijk bevalt dit spel mij beter dan het "beeldscherm-stofverwijder-schrapertje" van een jaar geleden.

Als een F/O dat ding uit z'n tas haalt mag ie de hele dag de radio doen.
 
Persoonlijk bevalt dit spel mij beter dan het "beeldscherm-stofverwijder-schrapertje" van een jaar geleden.

Als een F/O dat ding uit z'n tas haalt mag ie de hele dag de radio doen.

Ideaal ding juist! Als je die doekjes gebruikt denkt de purser meteen dat je bezopen in cockpit zit....
 
Back
Top