Cockpit/Cabin-Crew Rest

Zanderij

New member
Geachte Vliegers,

Het léék mij een leuk idéé om het eens over de verschillende ''crew-rest'' te hebben van de zowel de cockpit alsook de cabin, om máár gelijk met de deur in huis te vallen, onze A340-300 hééft zowel één cockpit crew rest vlak achter de cockpit deur en we hebben ter midden, ongeveer begin van de ''Aft-Section'' een cabin crew rest trapje naar beneden en voilà !

Zal één dezer dagen 2 foto's hiervan posten !

Met vriendelijke groet,

Zanderij
 
Inderdaad, leuk idee!

Onze oude A340 forward crew rest hier. Net achter de flightdeck. Comfy he?! ;-)

6653101741_43bd863717_z.jpg
 
Last edited:
Deze kans kon ik niet aan mij voorbij laten gaan... Mijn bijdrage: de crew rest voor zowel cockpit als cabine bij Transavia...

TRA_Crew_Rest.jpg
 
Dat moet toch een drama zijn? En dan heb je ook nog eens normale economy stoelen om je in te vouwen/geen IFE/kids om je heen waarschijnlijk en misschien zelfs mensen die nieuwschierig zijn om te zien wat er achter het gordijntje zit?

Geef me dan maar bij ons de A320 business class stoelen zonder gordijn. Doe ik me dasje en strepen wel effe af. Is ook niet alles maar beter dan dit lijkt me.
 
Ja of mensen die hun afval naar binnen gooien omdat het toch achter het gordijntje zit. Wat een drama was dat... zal eens kijken of ik een foto heb van onze crewrest op de 74 tegenwoordig.
 
Dat moet toch een drama zijn? En dan heb je ook nog eens normale economy stoelen om je in te vouwen/geen IFE/kids om je heen waarschijnlijk en misschien zelfs mensen die nieuwschierig zijn om te zien wat er achter het gordijntje zit?

Geef me dan maar bij ons de A320 business class stoelen zonder gordijn. Doe ik me dasje en strepen wel effe af. Is ook niet alles maar beter dan dit lijkt me.

# Normale economy stoelen; CHECK.
# Geen IFE; CHECK.
# Kids om je heen; CHECK.
# Mensen die nieuwschierig zijn om te zien wat er achter het gordijntje zit; CHECK.
 
Back
Top