Class-1 medical levertijd in NL

Phoenix_X

New member
Het is alweer een tijdje geleden dat ik in NL een medical deed.

Ik ben van plan mijn Class-1 te vernieuwen, maar ik NL zit er altijd wat tijd tussen de test en het op de deurmat vallen van het papiertje.
Kan iemand mij een indicatie geven van hoe lang dit ongeveer duurt? Ik moet namelijk beslissen of ik het in NL doe, of in de UK (waar je hem meteen meekrijgt).

Bedankt!
 
volgens mij 10 werkdagen, en met een beetje foute timing kan dat dus best een week of drie zijn.
Daarom ga ik dus al jaren naar de UK, "klaar terwijl u wacht, en goedkoper"

Pointer
 
15 werkdagen zegt men bij het IVW (als alles mee zit.........)

Zelf een keer mee gemaakt dat men mijn papieren meer dan een week "in de postkamer" heeft laten rondslingeren boven op deze zogenaamde 15 werkdagen. Kon hals over kop naar Nederland om mijn papiertje op te halen om dat ze te lamlendig waren het per express op te sturen.....
 
Nou, dat is dan duidelijk, ik doe het maar niet in NL. Het is ook nog eens één van de duurdere plekken om een medical te doen.

Bedankt voor de reacties!
 
In Duitsland krijg je ´m ook meteen weer naar huis, duurt ongeveer 3 minuten. Voor diegene die in de grensstreek wonen...in Keulen, op ´t militaire gedeelte van ´t vliegveld CGN, bij het DLR. Afspraak maken is een piece of cake, nu bellen, morgen langskomen. Perfect dus !
 
IVW presteert het om vanaf 13 april 2006 nog steeds niet de gegevens naar de UK gestuurd te hebben, na meerdere telefoontjes. je wordt toch helemaal gek van die lui???
 
hermafrodiet said:
In Duitsland krijg je ´m ook meteen weer naar huis, duurt ongeveer 3 minuten. Voor diegene die in de grensstreek wonen...in Keulen, op ´t militaire gedeelte van ´t vliegveld CGN, bij het DLR. Afspraak maken is een piece of cake, nu bellen, morgen langskomen. Perfect dus !
Wat zijn de kosten daar dan? En wie moet je bellen voor een afspraak? Heb even op hun site gekeken (www.dlr.de) maar daar word ik niks wijzer van.
 
Back
Top