Tsja, KLM heeft ook door dat het inhuren van een (dure) third party om je vluchten uit te voeren niet zo slim is als je toch een paar "extra" 73's hebt om diezelfde vluchten te doen..Hmm interessant.....
Want volgens mij is er bij D en K een max aantal stoelen afgesproken voor KLC.
Het zou mij verbazen als er 737's bij KLC bijkomen.
Maar ja niets is onmogelijk natuurlijk......
D.
Wel relaxed, wordt een rustig wintertje!
ik kan me eerlijk gezegd die stikker niet voorstellen; de KLM neemt productie terug naar de KLM ipv het door KLC te laten vliegen. Als ze dan een stikker op 2 -300's plakken beperkt hen dat meteen in het flexibel inzetten van die -300's.
Kan me nog herinneren dat toen KLM UK nog niet volledig "Nederlands" was, er ook op de kisten moest staan dat het een KLM UK kist was, al kan dat ook met buitenlandse registraties te maken hebben...zou kunnen ja,. niet aan gedacht.
de eerste staat nu in de DECO hal, dus over paar dagen weten we het
Ik denk dat dat een gevalletje schilder-achterstand isstaat er nog steeds op op sommige oude 100's, operated bij klm cityhopper uk.
Die dikke grijze streep is toch de nieuwe livery? Klopt in elk geval met de kleur van mijn stropdas.