Capaciteitsverkleining KLC?

Hmm interessant.....

Want volgens mij is er bij D en K een max aantal stoelen afgesproken voor KLC.
Het zou mij verbazen als er 737's bij KLC bijkomen.

Maar ja niets is onmogelijk natuurlijk......

D.
 
Hmm interessant.....

Want volgens mij is er bij D en K een max aantal stoelen afgesproken voor KLC.
Het zou mij verbazen als er 737's bij KLC bijkomen.

Maar ja niets is onmogelijk natuurlijk......

D.
Tsja, KLM heeft ook door dat het inhuren van een (dure) third party om je vluchten uit te voeren niet zo slim is als je toch een paar "extra" 73's hebt om diezelfde vluchten te doen..

Voor de vliegers bij KLC maakt het geen ruk uit, of het nu door een 146 van de Duitsers uitgevoerd wordt, of door een 737 van de "grote" KLM, who cares? Indien het tijdelijk is, lijkt mij het D&K akkoord niet echt van toepassing.
 
Die kisten gaan nl ook niet door klc vliegers gevlogen worden, maar gewoon door de KLM 737 unit, inclusief de daarbij behorende arbeidsvoorwaarden, dus D&K is not applicable. Wel relaxed, wordt een rustig wintertje!
 
@ DLMAC : Er verandert helemaal niets behalve het feit dat die kisten later uitgefaseerd worden en in de tussentijd KLC routes vliegen. Cockpit en cabine is gewoon KLM en er wordt gewoon aan de pier geparkeerd. Wel komt er een ''Cityhopper'' sticker over de ''Royal Dutch Airlines'' tekst op de romp heb ik vernomen.


Wel relaxed, wordt een rustig wintertje!

Ik bedoel maar :biertje:
 
Aha.....duidelijk.

Maar de tekst Leased to KLC bracht mij aan het twijfelen.
Want technisch gezien vliegen wij ook KLM routes alleen zijn wij door KLM ingehuurd om de productie te vliegen.

Dus het komt er eigenlijk op neer dat er productie teruggegeven wordt aan KLM.


D.
 
ik kan me eerlijk gezegd die stikker niet voorstellen; de KLM neemt productie terug naar de KLM ipv het door KLC te laten vliegen. Als ze dan een stikker op 2 -300's plakken beperkt hen dat meteen in het flexibel inzetten van die -300's.
 
ik kan me eerlijk gezegd die stikker niet voorstellen; de KLM neemt productie terug naar de KLM ipv het door KLC te laten vliegen. Als ze dan een stikker op 2 -300's plakken beperkt hen dat meteen in het flexibel inzetten van die -300's.

Echter die -300's waren al in de planning uitgefaseerd, dus in theorie heeft de KLM ze ook niet meer nodig. Natuurlijk altijd handig om ze in te kunnen zetten als je ze toch nog hebt, maar misschien zit die sticker er om een andere reden op, administratief, legaal?
 
zou kunnen ja,. niet aan gedacht.

de eerste staat nu in de DECO hal, dus over paar dagen weten we het ;)
 
zou kunnen ja,. niet aan gedacht.

de eerste staat nu in de DECO hal, dus over paar dagen weten we het ;)
Kan me nog herinneren dat toen KLM UK nog niet volledig "Nederlands" was, er ook op de kisten moest staan dat het een KLM UK kist was, al kan dat ook met buitenlandse registraties te maken hebben...
 
Die dikke grijze streep is toch de nieuwe livery? Klopt in elk geval met de kleur van mijn stropdas.
 
Back
Top