Cabin Crew

X

XDgb14

Guest
Een Britse stewardess heeft afgelopen vrijdag in een overvolle Jumbo van Virgin voor paniek gezorgd door verschillende malen luidkeels "Help, we storten neer!" te roepen. Dat staat vandaag te lezen in de Daily Mail.

De vrouw raakte in paniek toen de Boeing 747 op weg van Londen naar Las Vegas in turbulentie terechtkwam. "Het feit dat er een wenende stewardess achter ons zat, maakte alles twintig keer erger", aldus een passagier.

De turbulentie duurde ongeveer een half uur. Het toestel, met 451 passagiers en 18 bemanningsleden aan boord, kon evenwel zonder problemen landen. Virgin wil pas over eventuele discipinaire maatregelen voor de stewardess nadenken als de bemanning terug is uit de VS.

Bron: http://www.hln.be/hln/cch/det/art_177205.html
 
cabincrew.jpg
:D
 
Oorspronkelijk gepost door Bounty 53
Lijkt me een typisch gevalletje van paniek.... controle kwijt...etc. Kan iedereen overkomen.

Plus het is weer een verhaal wat via via in de krant komt, hoeft niet eens te lijken op wat er werkelijk gebeurd is...
 
voor het zelfde geld zat ze gewoon de financiele bijlage van een krant te lezen (zoals de meeste van de stessen...)en zijn haar aandelen plotsklaps gekelderd : oh mijn god we crashen!!
 
Zolang er inderdaad meiden rondcrossen door de cabine die meer knaken maken dan de beginnen F/O kan ik me hier wel 't een en ander bij voorstellen... :grijns:
 
Zolang er inderdaad meiden rondcrossen door de cabine die meer knaken maken dan de beginnen F/O kan ik me hier wel 't een en ander bij voorstellen...

Moet je zeker niet bij Virgin zijn. Een junior stess verdient gemiddeld £700,- in de maand. En dan dacht je dat het start salaris van een FO bij HV beroerd was!!
 
Back
Top